Per_Ekorn_93 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 I DAG!! er den store dagen. om 1 time reiser jeg til flyplassen. Jeg er VELDIG nervøs akkurat nå. Men fikk den beste telefonen fra x'en igår at hun er utrolig glad i meg. Så magen roet seg ned ganske heftig!! Jeg vil takke alle for støtten jeg har fått denne uken, mange varme meldinger som jeg har satt utrolig pris på, og som har hjelpet meg og fullføre det jeg har tenkt på i en god stund. Jeg skal fortelle hvordan resultatet ble i morgen, siden jeg gjør hele opplegget på kvelden. Takk til alle Setter så pris alle meld Ønsk meg lykke til. Vi snakkes imorgen. Lenke til kommentar
runela Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Lykke til Håper det går bra! Spent på reaksjonen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Om 1 uke drar jeg ti stavanger for å vinne dama tilbake. hadde tenkt å møte opp på jobben hennes eller favoritt stedet hennes hvor hun pleier å gå. Ta med blomster, og lese et dikt til henne som jeg har skrevet. (Skal skrive) hvis jeg velger favoritt stedet hennes Skal få en kompis av oss til og få henne til og komme opp. og der skal jeg vente på henne med dress og dkt, musikken hennes og fortelle henne at hun er min. Og at jeg vil at vi skal bli sammen igjen. Vi er begge i 20 årene. Jeg vil vinne henne tilbake over alt på jord. Takk for svar. Oslo Liker slike risikoprosjekter. Men jeg ville omformulert målet mitt til: jeg skal få henne til å forstå hvor mye hun betyr for meg. Så lurer jeg på om du kjenner hennes "kjærlighetsspråk"? Hvis du ikke kjenner hennes "dialekt" så er sjansen for tragedie like rundt hjørnet. Hvilke konkrete tilbakemeldinger skal du gi henne? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Lykke til! Ser fram til hvordan dette ender. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Lykke til, tror du trenger det Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hah, gleder meg til å høre morgendagens konklusjon. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sikkert bedre å ha prøvd det og brent seg, enn å gå og angre i evigheter på å IKKE ha gjort det. Men det går selvsagt ikke bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Hvordan gikk det da? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Sh!t! Bare en ting å si... BALLER. Sunt vett er en annen sak. Håper du har forberedt utfall du ikke ønsker også, hvis ikke kan det bli en lang tur hjem. Gudd løkk. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Må bare si lykke til selv om du sikkert allerede har gjennomført prosjektet. Som flere sier her så håper jeg på et godt resultat. Det er alltid like ålreit å høre når sånne ting ordner seg Masse hilsner fra Milt Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Åssen gikk det? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Alle dør av spenning her nå. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Damn. Dette må jeg få med meg konklusjonen på... Håper at det gikk bra! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå er eg spent cassanova Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Nå er eg spent cassanova Det er vi nok flere som er. Hva med å få en mod til å lage en avstemmning om hvordan vi tror det har gått? Hadde vært festelig. Jeg tror det har gått til helv*** Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Slikt pleier utrolig sjeldent å gå bra desverre. Lenke til kommentar
SpaceJim Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 I og med at han ikke har svart enda, har det enten gått veeeldig bra, eller så har det gått veeeldig dårlig:P Personelig trur jeg at det gikk sydover Lenke til kommentar
Xell Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 ... og fortelle henne at hun er min. Ikke fortell henne at hun er din. Fortell henne at det du ønsker over alt her i verden er at hun vil være din. Å fortelle henne hvem/hva hun er kan virke eiersykt. I stede for at du plasserer henne ved din side så må du gi henne valget. Lenke til kommentar
toth Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 *Mine innlegg* Meget spent på resultatet her, ass! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå