morningstar665 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Om 1 uke drar jeg ti stavanger for å vinne dama tilbake. hadde tenkt å møte opp på jobben hennes eller favoritt stedet hennes hvor hun pleier å gå. Ta med blomster, og lese et dikt til henne som jeg har skrevet. (Skal skrive) hvis jeg velger favoritt stedet hennes Skal få en kompis av oss til og få henne til og komme opp. og der skal jeg vente på henne med dress og dkt, musikken hennes og fortelle henne at hun er min. Og at jeg vil at vi skal bli sammen igjen. Vi er begge i 20 årene. Jeg vil vinne henne tilbake over alt på jord. Takk for svar. Oslo Dette kan slå begge veier. Men det kommer veldig an på hva som var grunnen til bruddet/pausen også. Uansett, lykke til! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg tror det går i dass. Hun vil ha en pause, og tror hun får være "i fred", så buser du inn på stedet hun føler seg mest trygg og bare "Hei, her er jeg! Smelt eller dø!" Dropp diktet. Med mindre du VET at hun elsker dikt. Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Om hun liker dikt eller ikke, bare tenkt deg et scenario der du roper ut et dikt, som kanskje bare er en masse vås, og hva forventer du at skal skje når du er ferdig med fremføringen? 1. Slap? 2. Klem? 3. Pinlig stillhet? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Om 1 uke drar jeg ti stavanger for å vinne dama tilbake. hadde tenkt å møte opp på jobben hennes eller favoritt stedet hennes hvor hun pleier å gå. Ta med blomster, og lese et dikt til henne som jeg har skrevet. (Skal skrive) hvis jeg velger favoritt stedet hennes Skal få en kompis av oss til og få henne til og komme opp. og der skal jeg vente på henne med dress og dkt, musikken hennes og fortelle henne at hun er min. Og at jeg vil at vi skal bli sammen igjen. Vi er begge i 20 årene. Jeg vil vinne henne tilbake over alt på jord. Takk for svar. Oslo Damn man, håper ikke du har sett på en haug med romatiske filmer der mannen møter opp hos dama (jobben, favoritt stedet osv) for å vinne henne tilbake osv. Men eg er spent hvordan dette utvikler seg. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det her er ikke hollywood, hvorfor skulle en søt liten halvtime som det der få henne til å glemme alt negative som var mellom dere, som igjen førte til brudd? Det er litt dumdristig for mest sannsynlig blir det veldig pinlig for dere begge og det ender med at hun tar en alvorsprat om at det er over og at du ikke kan gjøre noe med det. Men ja, om du absolutt har bestemt deg, så ok. Kanskje det er følelsen av å ha prøvd du trenger for å komme videre Lenke til kommentar
Per_Ekorn_93 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hehe, der fant jeg tilbake den "glemte" profilen min Jeg kommer til og fullføre dette uansett hva. Og nei jeg har ikke sett på en haug med romantiske filmer. Dette er hvordan jeg er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Går det i dass kan du gjerne fortelle det her, så jeg kan si "TOLD YOU SO" Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Så lenge det ikke er et siste, desperat forsøk på å vinne henne tilbake, sier jeg go for it! Chicks merker om man er desp eller ikke og da blir hele opplegget bare innpåslitent og negativt. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skjer med å være negativ a folkens? Fyren tar initiativ, dont bring his hopes down ;< Lenke til kommentar
Miss_Pepsi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Masse lykke til... Lenke til kommentar
jziegler Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg gleder meg til dette! Det kommer til å bli så sinnsykt fett!! Denne jenta skjønner ikke hva hun har gått glipp av til nå tydeligvis. Synd for henne. Hvorfor gjør hun dette mot seg selv? Kompis, sveip henne av føttene. Bruk den ekte dype LØØØV'en du har inne i deg. La henne få seg den i Øynene dine!! Elsker deg mann! J.Ziegler Lenke til kommentar
Fredrik. Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeg syntes det er tøft gjort av deg trådstarter, men værsåsnill å hør på meg når jeg sier dette: Dropp diktet! Det blir mest sannsynlig bare pinlig! Drit tøft gjort å bare dukke opp og prøve å fikse i ting, men si heller noe dypt fra hjertet og glem hele diktet! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Lykke til! Håper det ordner seg. Hadde selv aldri gjort noe slikt. Ikke fordi jeg mener det er dumt, men fordi jeg ikke er tøff nok. Jeg er i hvert fall spent på utfallet. Endret 22. september 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Skal du ha dikt: Lag et med litt humor! Ikke bare sånn klisj og kjærlighet.. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Skal du ha dikt:Lag et med litt humor! Ikke bare sånn klisj og kjærlighet.. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Idag er den store dagen. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Han møtte meg som er den nye kjærsten, så jeg tror det er en stund til vi kan vente noen innlegg fra den kanten med det første. Gråtkvalte kjærlighetserklæringer er ikke akkurat smart når du ser ut som en strafffange fra andre verdenskrig og appåtil har kmaplyst som en død flodhest. Fikk nesten litt vondt av gutten når han ikke innså alvoret da jeg første gangen sa hyggelig at han måtte stikke dit peppern gror. Dessverre var jeg nødt til å vise han det også.... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Og overrasker henne i senga med den nye typen hennes? Sikkert kult for deg det. Må si jeg tenkte noe slikt selv... Mulig det bare er den defensive personen i meg men... Det er en utrolig romantisk ting å gjøre da! Du har ikke nevnt så vidt jeg kan se noe om grunnen(e) til at hun vil ha pause da. Trenger hun å rase fra seg litt på hjemmefronten? Blir avstanden for stor? Vil hun ha deg i backup mens hun ser hvordan singellivet i Stavanger er? Jeg ønsker deg lykke til og håper det ordner seg. Alltid moro med slike overraskelsesplaner. Men, hver også obs på å få deg en i trynet. Har selv opplevd å reise (planlagt) til noen jeg trodde likte meg mer enn venner bare for å finne ut at hun hadde fått seg kjæreste på en ferie rett før uten å si i fra til meg en gang.... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 (endret) . Endret 26. september 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå