Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drar for å vinne tilbake eksen.

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når har du tenkt å gjøre dette, og har du tenkt å hinte det frem til hun?

Snakker dere sammen i tlf/msn etc?

Hva mener du med pause? Avslapping mtp forhold, eller titte etter andre partnere?

Mange spørsmål, men det er tøft gjort av deg, uansett hvor dumt det kan virke for noen, vil nok de fleste innrømme at du virkelig prøver å få forholdet til å fungere igjen.

Lenke til kommentar
Om 1 uke drar jeg ti stavanger for å vinne dama tilbake. hadde tenkt å møte opp på jobben hennes eller favoritt stedet hennes hvor hun pleier å gå.

Ta med blomster, og lese et dikt til henne som jeg har skrevet. (Skal skrive)

hvis jeg velger favoritt stedet hennes

Skal få en kompis av oss til og få henne til og komme opp.

og der skal jeg vente på henne med dress og dkt, musikken hennes og fortelle henne at hun er min.

Og at jeg vil at vi skal bli sammen igjen.

Vi er begge i 20 årene.

Jeg vil vinne henne tilbake over alt på jord.

Takk for svar.

Oslo

"Og fortelle henne at hun er min." - Hun har med andre ord ikke noe valg?

Personlig hadde dette ikke vært min greie i hele tatt og jeg hadde bare blitt forlegen av hele greia. Men for all del, folk er forskjellige. :)

Lenke til kommentar
Når har du tenkt å gjøre dette, og har du tenkt å hinte det frem til hun?

Snakker dere sammen i tlf/msn etc?

Hva mener du med pause? Avslapping mtp forhold, eller titte etter andre partnere?

Mange spørsmål, men det er tøft gjort av deg, uansett hvor dumt det kan virke for noen, vil nok de fleste innrømme at du virkelig prøver å få forholdet til å fungere igjen.

Drar til henne på Fredag.

Vi snakker sammen et par ganger på telefon og msn i uka.

Har egentlig gjort det så og si slutt selvom begge ikke vil innrømme det. Det eneste jeg vet er at hun er usikker på hva hun vil.. Hun sier selv at hun er utrolig glad i meg. men jeg tror hun ikke vet helt hvem jeg er. og at hun er redd for at jeg ikke er den perfekte kjæresten som hun ser etter. derfor gjør jeg dette. for og vise henne hva jeg er.

Lenke til kommentar
Ja det tror jeg vi alle her håper, men som jeg sa, forbered deg mentalt på at det KAN slå begge veier, da blir et eventuelt nederlag ikke like destruktiv.

Jeg vet UTROLIG godt at jeg kan få døra slengt rett i trynet her. og jeg har forbretet meg på dette.

Jeg tror jeg er klar for begge resultater.

Lenke til kommentar
Og overrasker henne i senga med den nye typen hennes? Sikkert kult for deg det.

Vet godt at hun ikke har en ny type. Snakker med henne og kompiser av meg og hun, som bor i stavanger.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...