Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Drar for å vinne tilbake eksen.

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Mann i Oslo

Om 1 uke drar jeg ti stavanger for å vinne dama tilbake. hadde tenkt å møte opp på jobben hennes eller favoritt stedet hennes hvor hun pleier å gå.

Ta med blomster, og lese et dikt til henne som jeg har skrevet. (Skal skrive)

hvis jeg velger favoritt stedet hennes

Skal få en kompis av oss til og få henne til og komme opp.

og der skal jeg vente på henne med dress og dkt, musikken hennes og fortelle henne at hun er min.

Og at jeg vil at vi skal bli sammen igjen.

Vi er begge i 20 årene.

Jeg vil vinne henne tilbake over alt på jord.

Takk for svar.

Oslo

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Mann I oslo
Kan virke litt creepy om det var hun som slo opp.

Men lykke til

Hun ville ta en pause. men, hun er glad i meg forsatt. etter det hun sier til meg. Jeg vil bare vise henne hvor mye hun betyr for meg. Vil bare få henne til å smelte lissom.

Lenke til kommentar

Siden du allerede har vært sammen med henne skal jeg ikke slakte dikt-planen din fullstendig, men du vet at det er veien å gå?

Er nok ikke 50/50-sjanse engang, men bedre å prøve og feile enn å ikke ha gjort et forsøk. Du får fortelle hvordan utfallet ble.

Får bare håpe at hun ikke har noen andre i kikkerten.

Lenke til kommentar
Siden du allerede har vært sammen med henne skal jeg ikke slakte dikt-planen din fullstendig, men du vet at det er veien å gå?

Er nok ikke 50/50-sjanse engang, men bedre å prøve og feile enn å ikke ha gjort et forsøk. Du får fortelle hvordan utfallet ble.

Får bare håpe at hun ikke har noen andre i kikkerten.

Skal jeg gjøre.

Drar ikke før til helgen.

Takk for alle svar. :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det går i dass. Hun vil ha en pause, og tror hun får være "i fred", så buser du inn på stedet hun føler seg mest trygg og bare "Hei, her er jeg! Smelt eller dø!"

Hun blir nok mere forbanna enn lykkelig, og du framstår som mere patetisk enn noensinne i hennes øyne.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Vel uansett om du gjør det eller ikke så anbefaler jeg deg å chille det litt med dikt og dressen. Møt opp ha med blomster og fortelle henne oppriktig hva du føler, men pass på at det ikke blir alt, alt for dypt og anbefaler ikke offentlig plass med venner av henne rundt om kring. Når du først skal kjøre på som du sier så gjør det klart for henne at "pause" ikke funker.

Good luck.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Utrolig tøft gjort! Stå på mann!

Men, skal du lykkes kan det ikke være noe half-assed greier. Som de andre påpeker vil hun tross alt ha litt fred og rom for å tenke eller slappe av litt. Dette gir du henne ikke ved å følge etter henne. Så med mindre du virkelig brenner for dette og det ikke er sjans i havet for at du aksepterer et nei fra henne, bør du avstå.

Men, then again, bedre å angre på å ha gjort noe enn å angre på å ikke ha gjort noe.

Lenke til kommentar

Tusen takk for mange utrolige bra og noen som kanskje får meg til å tenke litt :)

Men alikevel Finner jeg bedre ut nå hvordan jeg skal gå fram :)

Bare å komme med flere komentarer :D Setter veldig pris på dette.. Negative og posetive svar :)

Glad i dere alle :D

Lenke til kommentar
Jeg sier go go!

Bedre å prøve og feile, enn å ikke prøve i det heletatt.

...Men, det virker som at det vil funke bra, eller gå rett i dass - Enten eller.

Jeg håper du kjenner henne bra nok til å ta de rette valgene.

Lykke til!

Vi har bodde sammen i 6 mnd i bergen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...