eleganten Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, jeg lurer på om det er mulig å få strekkmerker ved slanking? De blir dannet når huden strekkes hvis man fort legger på seg eller vokser (i lengde) ved at huden ikke klarer å tilpasse seg den "nye" kroppen. Men vil dette også være mulig i en reversert prosess? Jeg har gått ned 25 kg nå, og merker noe som ligner strekkmerker. Takker for alle saklige svar! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Nei, er mer eller mindre fysisk umulig, om du da ikke legger på deg så mye muskelmasse at huden strekker seg mer enn de kiloene du tok av deg.. Strekkmerkene har vært der hele tiden, du fikk dem mest sannsynlig da du la på deg.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Man kan få strekkmerker om man går fort ned i kilo, hva som hjelper mot det veit jeg ikke, da jeg ikke har det problemet, men mener å ha sett noe greier på TV-shop mot dette, men hvor bra det produktet er jeg skeptisk til.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Man kan få strekkmerker om man går fort ned i kilo, hva som hjelper mot det veit jeg ikke, da jeg ikke har det problemet, men mener å ha sett noe greier på TV-shop mot dette, men hvor bra det produktet er jeg skeptisk til.. Eh, hvor har du hørt det.. Uten at jeg skal gå inn i en dyp diskusjon om temaet.. Strekkmerker kommer når du går fort opp i vekt, men i mange tilfeller vil dem ikke vises spesielt godt før du går ned i vekt eller ved soling.. Endret 23. september 2008 av Battone Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 gidder ikke leite opp den artikkelen nå, men har ett forslag til deg: gå på www.google.com så skriver du strekkmerker slanking så finner du nok faktaene dine.. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) Jeg foreslår du finner den artikkelen.. Vår venn google støtter deg ikke.. Det gjør ikke eksperter på dette området heller, men har du funnet en banebrytende artikkel kunne jeg virkelig tenkt meg å lese den. Ja, jeg mener jeg virkelig ønsker det uten noen form for ironi.. ************** Denne artikkelen du mener fra lommelegen.. Ifølge ham kan man få strekkmerker på magen fordi underhudsfettet er borte, men det krever igjen at strekkbelastningen øker som ved at man øker muskelvolum tilsvarende.. Dette er ved ekstrem slanking der du fjerner bortimot alt kroppsfett. Endret 23. september 2008 av Battone Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg foreslår du finner den artikkelen.. Vår venn google støtter deg ikke.. Det gjør ikke eksperter på dette området heller, men har du funnet en banebrytende artikkel kunne jeg virkelig tenkt meg å lese den. Ja, jeg mener jeg virkelig ønsker det uten noen form for ironi.. ************** Denne artikkelen du mener fra lommelegen.. Ifølge ham kan man få strekkmerker på magen fordi underhudsfettet er borte, men det krever igjen at strekkbelastningen øker som ved at man øker muskelvolum tilsvarende.. Dette er ved ekstrem slanking der du fjerner bortimot alt kroppsfett. jeg vil si at 25 er ganske extremt uten at jeg vet hvor mye han veide og høyde vekt alder, og nedgangstid Lenke til kommentar
eleganten Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Jeg var 103 kg, 176 høy og 17 år. Så du kan si jeg trengte det.. ^^ Startet opp 1. februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå