PoMsERaZe Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 altså skal kjøpe dette kabinettet: NC2167: NoiseControl Miditower, støydempet Noen som kan anbefale vifter? Jeg liker å ka en kald maskin.. gamer ganske mye.. Takk for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
PoMsERaZe Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 kabinettet koster 1295... men vil ikke at dette med kjøling skal koste så altfor mye som vannkjøling ... vet heller ikke hvilken strømforsyning jeg skal kjøpe... noisecontroll strømforsyninger er for dyrt(nå iallefall) plis anbefal noe for meg.. Lenke til kommentar
lnr Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Hjelper lite med et lydisolert kabinett dersom strømforsyningen nærmest blåser kabinettet fra veggen. Noise-Control sine strømforsyninger er meget stillegående men de koster flesk. Kabinettene er nokså 'tette' slik at du antagelig vil få litt høy temperatur på insiden. Dette gjør da ingen ting dersom målet er en mest mulig lydløs PC. Har selv ei 370W PSU fra LePont. Denne bråker mye. Gir fra seg et kraftig sus som overdøver alle andre lydkilder i mitt kabinett. Har passiv kjøling (Zalman) på Gfx-kortet mitt (R9700 Pro) i tillegg til 3 kabinettvifter (80mm, ca 2000 - 2500 rpm). PSU'en min overdøver som sagt disse. Nå har Antec noen stillegående PSU'er for rundt 1000-lappen. Noen som har erfaringer med disse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå