Gå til innhold

Nokia 5310 eller SE w890?

illbeback

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny telefon ettersom min gamle nokia 5300 begynner å takke for seg.

Jeg har lyst på en musikktelefon men den SKAL være tynn og av klassisk utforming.

Nokia 5310 er nesten lik 5300 i funksjoner/meny/system, så det ville vært fint med en liten forandring. SE har ikke innebygd 3.5mm og den koster tusen kroner mer.

Noen meninger? Hvilken burde jeg velge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha ny telefon ettersom min gamle nokia 5300 begynner å takke for seg.

Jeg har lyst på en musikktelefon men den SKAL være tynn og av klassisk utforming.

Nokia 5310 er nesten lik 5300 i funksjoner/meny/system, så det ville vært fint med en liten forandring. SE har ikke innebygd 3.5mm og den koster tusen kroner mer.

Noen meninger? Hvilken burde jeg velge?

Jeg kjøpte den nokiaen til kona (i rosa versjon), hun er veldig fornøyd med den.

(den finnes i rosa og sort også i tillegg til rpd og blå, men det er ikke alle forhandlerne som har alle fargene)

Lenke til kommentar

det skal nevnes at nokiaen kan bli litt treg hvis du har mye musikk på minnekortet, men dette er dog den eneste grunnen til at jeg byttet telefon også. dedikerte musikk knapper er veldig behagelig, i motsettning til SE som du faktisk må åpne mp3 spilleren for å bytte sang ekt. og selvfølgelig 3,5 mm jack er en stor fordel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...