illbeback Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg skal ha ny telefon ettersom min gamle nokia 5300 begynner å takke for seg. Jeg har lyst på en musikktelefon men den SKAL være tynn og av klassisk utforming. Nokia 5310 er nesten lik 5300 i funksjoner/meny/system, så det ville vært fint med en liten forandring. SE har ikke innebygd 3.5mm og den koster tusen kroner mer. Noen meninger? Hvilken burde jeg velge? Lenke til kommentar
Moblifonen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Syns du burde gå for Nokiaen. Siden du har hatt det fra før og kjenner til det. W890i har en forferdelig lyd, så hvis du har tenkt til å bruke den som MP3 spiller så ville jeg styrt langt unna! Lenke til kommentar
LightSabre Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg skal ha ny telefon ettersom min gamle nokia 5300 begynner å takke for seg. Jeg har lyst på en musikktelefon men den SKAL være tynn og av klassisk utforming. Nokia 5310 er nesten lik 5300 i funksjoner/meny/system, så det ville vært fint med en liten forandring. SE har ikke innebygd 3.5mm og den koster tusen kroner mer. Noen meninger? Hvilken burde jeg velge? Jeg kjøpte den nokiaen til kona (i rosa versjon), hun er veldig fornøyd med den. (den finnes i rosa og sort også i tillegg til rpd og blå, men det er ikke alle forhandlerne som har alle fargene) Lenke til kommentar
illbeback Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Takk for svar dere! Jeg tror jeg går for den ettersom den er tusen kr billgere. jeg har ikke hørt noe dårlig om nokiaen. Synd, fordi jeg likte designet til sony ericsson sin modell. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 det skal nevnes at nokiaen kan bli litt treg hvis du har mye musikk på minnekortet, men dette er dog den eneste grunnen til at jeg byttet telefon også. dedikerte musikk knapper er veldig behagelig, i motsettning til SE som du faktisk må åpne mp3 spilleren for å bytte sang ekt. og selvfølgelig 3,5 mm jack er en stor fordel. Lenke til kommentar
illbeback Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har nå bestilt med den nokiaen. Det viste seg at SE sin modell hadde mindre fordeler for en stivere pris, selv om designet var fint. Er enig med zimmn om at dedikerte musikktaster er et stort pluss når det gjelder mp3-mobiler Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Det var nok ikke et dumt valg, kjøpte nettopp en 5310 selv og er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå