Anonym5656 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hei! Skal ha meg et nytt lydkort og vil ha noen tips på hva jeg bør gå for. Bruksområdet er: Gitar– og bassinnspilling Vokalinnspilling(med phantom) Midi ut til synth Innspilling fra synth(jack) Helst Firewire 400, men USB er også OK. Mac OS X Alt dette vil skje hver for seg(da det ikke er liveinnspilling med fler instrumenter på en gang). Jeg vil også nevne at live-spilling kanskje vil bli aktuelt(med tanke på portabelheten), da med laptop, lydkortet og en synth og/eller gitar. Prisen bør ikke overstige 6000,- helst. Endret 21. september 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Gå for presonus firestudio project. har det selv og det funker ypperlig! Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Den så absolutt brukbar ut den. Gjerne begrunn litt hvorfor jeg skal velge akkurat den, og hvor jeg kan få tak i den. Lenke til kommentar
Boneraw Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 sjekk min post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=961007&hl= opprett en PayPal konto og bestill fra Ebay.com Jeg bestilte just 1x Presonus firestudio project 1x M-audio Axiom 61 midi keyboard 1x AKG 220 Perception 1x Audio Technica 2041 (2 mic'er) 1x AKG 171 Headphone 2x Monster 20' xlr cable 1x Audix 25' xlr cable Alt dette for kun 7500kr, inkludert porto. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Kjøp deg en mbox 2. Da får du alt det du trenger. Kjøp fra statene gjennom eBay så burde du få den til halve prisen i forhold til Norge (ca 4500 her i landet). Fordelen er at du kan kjøre Pro Tools + at det er et knakende bra lydkort ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå