Stejen05 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg fikk virus på pcen her om dagen. Så jeg tok inn i vista cden min og startet alt på nytt. Men saken er at nå er plutselig layouten endret seg + at skjermoppløsningen er større. Jeg har prøvd å endre skjermoppløsningen via. skjerminnstillinger, men det vil ikke la seg gjøre. Altså hadde jeg bedre skjermoppløsning før viruset. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
Unhealer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Prøv å laste ned de nyeste driverene til skjermkortet ditt Lenke til kommentar
Stejen05 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Prøv å laste ned de nyeste driverene til skjermkortet ditt Jeg vet ikke hvilket skjermkort jeg har. Det står bare "Standard VGA skjermkort" Lenke til kommentar
Stejen05 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Jeg reinnstalerte driverne og nå er skjermoppløsningen i orden, men layouten på viduene er forsatt anderledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå