lockdog Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Heisann Jeg skulle gjerne delt internett-tilkoblingen min med et trådløst netverkskort og et vanlig netverkskort sammtidig. Noen som vet om det går i Windows XP, eller vet om et 3.parts program som fikser "biffen"? Trådløskortet er av typen som er integrert i Asus P5W DH, som har medfølgende AP-programmvare. Tilkoblingene skal brukes til en laptop(trådløs) og ps3(kablet), og jeg vil ha ps3 tilkoblet kablet nettverk. Er heller ikke interesert i å kjøpe meg en router. Endret 21. september 2008 av lockdog Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Prøv å gå inn på kontrollpanel, nettverkstilkoblinger og velg de nettverkskortene du vil koble sammen. Høyreklikk og velg opprett bro mellom tilkoblinger. Deretter må du gi nettverkskortene statisk ipadresse og bruk det kortet som er tilkoblet internett som felles gateway for de du kobler til. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Takk for svar. Det funket veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå