Occi Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei! Jeg sitter nå på en ulovlig versjon av Windows XP Eng sp2 version 2002. Jeg mener å tro at den ble registrert med en ulovlig cd-key. Men jeg har nå kjøpt meg en lovlig versjon av Windows XP Eng sp2 (skal ha sp3) og tenkte jeg skulle fikse det. Men tingen er at jeg er litt redd for å ødelegge den versjonen av WinXP jeg sitter på til dags dato. Jeg tenkte på noe slik: Jeg laster ned Geniune Tool fra Microsoft, registrerer key'en jeg har fått, og så laster jeg ned sp3. Men er det virkelig så enkelt? Erfaringer/tips & triks tas imot med glede! Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 så lenge den ulovlige versjonen og den lovlige versjoen er like så skal det være så enkelt. Jeg har gjort det 1gang før. og da gikk det. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Når du sier like, hva tenker du på da? Lenke til kommentar
EX-adrin Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 har du brukt ein Windows XP Eng sp2 ulovlig cdkey så må du bruke en lovlig Windows XP Eng sp2 cdkey så det har du jo. så er bare og sette i gang;) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Og den nye produktnøkkelen kan ikke være en OEM version om den forrige ulovelige er RETAIL. Vet ikke om RETAIL-nøkkler funker på OEM. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Takker for bra svar EX-adrin! : ) Til deg lockdog: Noen måte å sjekke om jeg har brukt RETAIL eller OEM? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Hørte noen si idag at SP3 er mye treigere enn SP2, og er bare lagd for at folk skal gå over til Vista. Regner med at det er feil? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå