yesm Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hei! Jeg sitter her og klør meg i huet... Slik begynte det hele: For et par uker siden fikk jeg en (forbannet) virus som kalles KWbot32, som kludrer til system-mappen System32. Uansett! Jeg måtte formattere C: og installere Windows XP på nytt. Jeg har to harddisker: 1: 120 Gb (som er delt opp i 2 partisjoner) 2: 10 Gb Før viruset hadde jeg installert Windows på den ene partisjonen (av 120Gig'en). Men når jeg skulle innstallere på nytt fikk jeg valget mellom; Partisjon 1: 120 Gb og, Partisjon 2: 10 Gb 120Gig'en sto oppført som en disk og ikke to! Og jeg vil ikke slette Partisjon 1 fordi jeg har diverse filer som ikke får plass på den lille disken (10 GB). Så jeg valgte partisjon 2. Men ettersom det er en uhyre gammel disk, så går det en god del saktere nå... Så spørsmålet er, hvordan skal jeg få innstallert OS på den ene partisjonen av Partisjon 1 (120 Gb) ???? Hilsen en fortvilt mann Lenke til kommentar
Akise Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ikke det att jeg hjelper deg så masse men.. :-? Jeg har en WDC 80Gb og en Fujitsu 20 Gb 5400 rpm, da jeg skrudde på PCen idag etter å ha hatt WDC'en i en PC jeg akkurat har bygget står det att 20bg ikke er formatert. Detta har hendt før kanskje hvert halvår.. har hatt Norton antivirus 2003 pro, men fant ingen virus. Har også prøvd Partition Magic men den kunne ikke starte etter at 20 gb kræsja Noen som kan hjelp meg (også) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå