mamama Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Trykk det sværere! Endret 27. november 2009 av mamama Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 dette er ikke noe man ofte ser her på forumet, men fint gjort likevel. Hva skal man si, det er ikke så alt for mye å kommentere her. Lenke til kommentar
mamama Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 dette er ikke noe man ofte ser her på forumet, men fint gjort likevel. Hva skal man si, det er ikke så alt for mye å kommentere her. Takk. Kan jo kommentere lys, farger, utsnitt, sammensetting, uttrykk og bilder som eventuelt skiller seg ut Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 ja, men syntes oppgaven var for vanskelig med alle de små bildene. Men fant nå ut at de kunne forstørres og kan si da med sikkerhet at du i alle fall har fått med mye glede, noe som er da bra. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Støvkornet som går igjen i alle bildene forstyrret meg. Ellers lite å utsette. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg regner med at dette skal forestille en filmstripe, og det er ganske stilig i så måte. Jeg kunne ønsket meg perforering i kantene, men pytt pytt. Problemet mitt med bildet ligger i pc-en min. Jeg har for liten skjerm til å vurdere bildene som sådan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå