Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ny CD-spiller til bil m/iPod og Bluetooth


Azton

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Cd-spilleren i bilen tok kveld forleden dag, og jeg er på utkikk etter en ny. Har bestemt meg for at den skal ha inngang for iPoden min, og gjerne mulighet for bluetooth handsfree. Vil igrunn legge minst mulig penger i denne, så ha det i bakhodet :) Håper noen har et par bra anbefalinger.

 

Har også kikket på litt på denne, og har et par spm. Må man ha en adapter til denne for å få den kompatibel med iPod? Ser at denne finnes. Tenkte også litt på bluetooth handsfree-en, må man ha en ekstern mic til denne?

 

Edit: Ser at man må nok ha en slik til bluetooth handsfree-en.

 

- Sindre

Endret av Azton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes (ihvertfall) 2 forskjellige tilkoblingsmetoder du kan bruke for å få ipod'n til å spille over annlegget ditt.

Det ene er en standard minijack innganng, med denne må du styre ipoden på vanlig måte.

Den andre muligheten er å finne en spiller som kan styre ipoden via spilleren og en spesiell adapter(noen har tilogmed denne "innebygd" i spilleren)

 

 

Første metoden er somregel endel billigere, men jeg personlig syntes det er greier å ha styringa på alt med en fjernkontroll :)

 

Men dette blir jo også litt opptil hvor mye du kunne tenkt å legge i en slk spiller da?

 

Edit: Så at du edita mens jeg skrev nå :p Den spilleren var jo billig i utgangspunktet, men hvis du skal koste på den bt handsfree og ipod adapter er den jo ikke så billig lengre

Endret av daruu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...