Grimrevenger Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei folkens, satt og spilte litt for meg selv i går, og så begynte det plutselig og komme masse merkelige "Streker" opp på skjermen, jeg gikk ut i windows og sjekket tempraturen på skjermkortet (8800gts) og så at den var på 70 grader, er det farlig varmt? resten av systemet hadde fin temperatur... Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 70 Grader er en normal temperatur for 8800 GTS. Når korte nærmer seg 100 grader kan man si det er veldig varmt. Men husk at temperaturen kan gå flere grader ned bare på et sekund etter du har gått ut av spillet, så kanskje temperaturen var enda høyere mens du spilte? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Dette kortet har da en stor kjøler som kjøler effektivt men det er to ting som kan få den til å ikke kjøle godt nok. Det ene er dårlig sirkulasjon i kabinettet noe jeg ikke tror du plages med ettersom dette har kommet etterhvert. Det andre som kan gjøre det er om det sitter for mye støv i kjøleribbene. Har du ikke filter på innlufta vil ribbene i kjøleren fort gå full av støv og blokkere luftflyten, så ville sjekket dette. Nå kjører jeg filter på innlufta i mitt kabinett så jeg har desværre ingen tips til å rengjøre 8800 GTS kort. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Trykkluft på boks funker til det meste slik Edit: rengjøring altså Endret 21. september 2008 av daruu Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sliter litt med tempen jeg også, fordi jeg byttet til Artic-Cooling på GPU. Viften øker aldri hastigheten. Lenke til kommentar
Grimrevenger Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ok, takk for svar folkens, da ser det ut som at jeg må frem med støvfilla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå