1ronaldnho10 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 er det sant at man IKKE kan overføre sanger bilder, film fra pc`en? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 anbefales det å ha beskyttelse til ipod touch? har hørrt stt den blir veldig lett ripete bak. (vist noen har tips til beskyttesle bare skriv) Lenke til kommentar
chberge Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva skal man med en mp3 spiller som man ikke kan overføre ting til? Selvfølgelig kan man overføre musikk, film, bilder, bokmerker, kontakter og kalendere fra PC og MAC. Dette krever da programmet iTunes, som finnes til både Mac og Windows. Den blir ripete bak før du rekker å kjøpe beskyttelse, men skjermen må du nesten skrape på en stein før du får en ripe. Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 har hørt at det går and å få windows messenger på ipod touch hvordan får jeg det? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Hei. Ja, du kan få messenger på Touch. Men, for å få det må du Jailbreake den! Men hvis du har 2G, så må du nok vente litt før du kan jailbreaket pga Dev eller andre ikke har fått til det enda pga Apple har satt/lagt inn noe i touchen, med mindre de har klart det nuh. Endret 29. september 2008 av laffe Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Du må IKKE jailbrake den, det er bare å bruke en nettbasert messengerklient. FEKS DENNE Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 hvordan oppgraderer man slik at man får app store?? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 itunes har sluttet å virke, det står itunes har sluttet å virke noen som vet hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Du må IKKE jailbrake den, det er bare å bruke en nettbasert messengerklient. FEKS DENNE Det der var jo ganske smart. Slipper jo og jailbreake for og få msn Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2008 noen som vet hvordan jeg opgraderer ipoden min?? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2008 hvordan bruker jeg nettbasert mesenger? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hvordan bruker jeg nettbasert mesenger? gå på meebo.com Så velger du vel messenger ved og logge deg på med hotmail og passord. Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2008 vordan oppgraderer man ipod touch??? Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 noen som vet hva tid undercover kommer til app store (i Norge) Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 14. november 2008 Forfatter Del Skrevet 14. november 2008 leter etter en lader til ipod touch (som jeg kan ta med på tur) jeg har sett litt på denne: http://www.elprice.no/lyd-mp3/ipod-mp3-spi...ipod-osk260272# tror dere den PASSER til ipod touch?? vist noen har andre tips til ladere please send svar (den må ikke koste så mye) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Kan man ikke hjelpe trådstarter, bør man ikke poste i tråden heller. Ett innlegg pluss kommentar er fjernet. (Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes via PM) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Som sagt kan du få MSN gjennom forskjellige nettprogram som meebo eller ebuddy. Om du lurer på om en lader fungerer er det smart å bruke en link som faktisk fungerer,ellers er det vanskelig å svare deg. Dette er en standard vegglader for Ipod,du kan også få kjøpt flere former for uorginale men ikke alle leverer nok strøm for å lade Touch. Undercover kommer nok etterhvert på den norske Appstoren om den får de rette godkjennelsene fra Apple og at de ser at nok folk vil kjøpe det. Om du ikke allerede har fått oppgradert Touchen gjøres dette gjennom iTunes,når Touchen er koblet til mens du er i iTunes skal du få opp et vindu hvor det står hvilken versjon du har og en knapp du kan trykke for å oppgradere. Du må da samtidig få deg en iTunes konto for å få til dette. Og ang beskyttelse spørs det mye hvilken form du vil ha. Kun en liten i silikon som bare dekker bakdelen? En som dekker hele og samtidig er lommebok? En som dekker hele men fortsatt holder alt tynt? Greit å være litt mer spesifisert. Håper du nå skjønte litt mer. Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 ikke vondt ment, men du maser utrolig mye På din Ipod touch ligger det ett bokmerke med bruksanvisning, LES!! Lenke til kommentar
1ronaldnho10 Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 jeg har oppgradert og alt jeg har spurt om tidligere. jeg har et belkin til ipoden min men jeg har lyst på noe som jeg kan ha den i som en veske eller sokk .Hvor får jeg kjøpt denne? må helst ikke koste så mye hest under 150kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå