trespiser Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Hei Noen som opplever at deres lokale brød har mistet kvaliteten? Det har i hvertfall jeg. i Februar 2007 så skjedde det noe ved de lokale bakeriene i området og det er noe som irriterer meg HVER eneste gang jeg spiser brød fra bakeriet. Fra og være faste og gode brød til brød som smuldrer opp og faller sammen bare man ser på det plager meg meget sterkt. De nye skivene fra brødene fungerer også som svamp da det trekker utrolig mye smør ned i brødet så man må bruke minst 3 ganger så smør på hver skive. pålegget blir altfor dominerende og siden brødet bare består av luft så må jeg spise 70% av brødet for å kjenner at jeg har fått i meg noe brød. Dette irriterer meg hver morgen og brødet ender som regel opp som fuglemat pga min irritasjon over brødene. Nå har jeg endelig funnet at i nabo bye som er 1 time i fra har brød fra et annet bakeri som baker brød slik som de skal være så jeg har boikottet lokale bakeriene jeg bor. har jo vært i kontakt med bakeri men ingenting skjer. Opplever også at andre mat produkter har mistet kvalitet de siste årene. Men vi nordmenn betaler hva det måtte være for hva som helst og det er lett å lure oss. Jeg gidder IKKE å betale overpris for dårlig mat lenger. Det vi nordmenne betaler for skulle vært av luksus kvalitet. Noen som kjenner seg igjen? Noen som er enig med meg? Dersom noen kjenner seg igjen her så synes jeg vi bør gå sammen og gjøre noe med saken før det går for langt. Beklager eventuell feilposting men la meg flytte tråden eller tips meg om riktig sted på forumet for jeg mener ette er en viktig sak. Endret 21. september 2008 av trespiser Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Så det er slik at alle godtar dårlige varer for en skyhøy pris? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 VIVA LA REVOLUTION! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) La oss alle lage et stooort brødbål, løpe rundt i gatene og kaste boller på tyttebærsnuten, velte brødbiler mens vi smører våre wienerbrød med Nugatti og klør oss på pungen med grovt knekkebrød! Lavere pris, bedre øh... kvalitet! Endret 10. oktober 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Dette kan skyldes mye. Fra hvor mye deigen får hvile før dem lager brødet, til kvaliteten på melet som brukes i deigen. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå