Skallbaink Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er detnoen av dere som føler dere snytt etter å ha kjøpt den nyeste exp.pack til bf42??? Den holder jo ikke mål i det hele tatt. bare for å tyne stakkars folk for penger. for noe dritt. det er så ubalanse i våpnene og brettene er sånn middelmådige, ubalanse med forhold til om du er axis eller allies...min karrakter er bånn i bøtta Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Enig, bruker jo aldri road to rome kartene men det var verdt å bruke gavekortet på det. Oppsumering Tankene stinker Kartene er ubalanserte (hvis du kan dem kan du gjøre mye faenskap ) Dyrt Men et kart er fett, husker ikke hva det het men det er dritfett (den der stranda) Lenke til kommentar
tåa Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har ikke Road to Rome, men ut i fra hva jeg har hørt om det tror jeg ikke det er verdt 300,- kr. Dice skulle heller gitt det ut som en gratis update. Bare se på alt snadderet som kommer til Unreal Tournament 2003! Må få meg det spillet! Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Dette er som vanlig et av EA's mange forsøk på å melke folk for penger. Alle andre spillutviklere slipper sånt no som patcher og updates. Untatt EA. Det kommer dessuten en ny exp. pakke til BF om ikke så lenge Lenke til kommentar
FlaSch Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg er glad jeg kun betalte 200,- for bf1942 og RTR til sammen jeg... (nei ikke i butikk, av en kompis) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 litt overpriset, men ellers en helt ok expansionpack.. 200kr hadde vært litt bedre. Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Føler meg lurt jeg og, men det er sånn EA holder på. Kapitalistsvin hele gjengen. Brettene er jo ganske kule, men jeg er enig i at mange av dem er jævlig ubalansert. Men Monte Cassino er fett uansett! Jeg spiller i en klan, og vi spiller aldri noen av de kartene som fulgte med i RtR. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den eventuelt nye expansionpakken. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Jeg er glad jeg kun betalte 200,- for bf1942 og RTR til sammen jeg... (nei ikke i butikk, av en kompis) Hvis det var brent ville jeg drept kammeraten , det er overpriset Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Litt stiv pris, men de nye map'ene er veldig bra synes jeg. At de er ubalansert (med vilje) er jo nettopp det som gjør de morsomme synes jeg! Når man starter som 'underdog'en' på enkelte maps MÅ man jo få til skikkelig teamarbeid for å ha en sjans til å vinne. Folk må være villige til å være Engineer for å f.eks. holde skipene flytende eller å være Scout som faktisk gjør noe nyttig (altså markere mål for artilleri) fremfor bare å leke sniper. Hvis laget bare består av folk som roter rundt for å få poeng bare til seg selv uten evne til å samarbeid for en felles innsats taper laget garantert. Det er jo kjempegøy å kunne slå det andre laget fra et håpløst utgangspunkt synes jeg - laaaangt morsommere enn å vinne en map som i utgangspunktet er godt balansert. PS: Den nye gratismap'en (Operation Aberdeen) som kom her om dagen er artig - skikkelig stridsvognsbattle! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Føler meg lurt jeg og, men det er sånn EA holder på. Kapitalistsvin hele gjengen. Brettene er jo ganske kule, men jeg er enig i at mange av dem er sinnsvakt ubalansert. Men Monte Cassino er fett uansett! Jeg spiller i en klan, og vi spiller aldri noen av de kartene som fulgte med i RtR. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den eventuelt nye expansionpakken. du føler deg lurt, men du har ikke kjøpt RtR.. hvor er logikken i det? vil du si at omaha beach-brettet er særlig balansert? det er vel ikke alltid meningen at det til enhvert tid skal være 50/50 sjanse for å vinne.. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Føler meg lurt jeg og, men det er sånn EA holder på. Kapitalistsvin hele gjengen. Brettene er jo ganske kule, men jeg er enig i at mange av dem er sinnsvakt ubalansert. Men Monte Cassino er fett uansett! Jeg spiller i en klan, og vi spiller aldri noen av de kartene som fulgte med i RtR. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den eventuelt nye expansionpakken. du føler deg lurt, men du har ikke kjøpt RtR.. hvor er logikken i det? Logikken ligger i at han har kjøpt RtR. Det kommer dessuten en ny exp. pakke til BF om ikke så lenge Det var denne Eradicator sa han nok ikke kom til å kjøpe. :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det er jo kjempegøy å kunne slå det andre laget fra et håpløst utgangspunkt synes jeg - laaaangt morsommere enn å vinne en map som i utgangspunktet er godt balansert. hør, hør. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Føler meg lurt jeg og, men det er sånn EA holder på. Kapitalistsvin hele gjengen. Brettene er jo ganske kule, men jeg er enig i at mange av dem er sinnsvakt ubalansert. Men Monte Cassino er fett uansett! Jeg spiller i en klan, og vi spiller aldri noen av de kartene som fulgte med i RtR. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe den eventuelt nye expansionpakken. Logikken ligger i at han har kjøpt RtR. sorry.. øynene mine hoppet over "den eventuelt nye". Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 RTR er morro det da.. Døds kule map. Men de nye tanksene kunne de spart seg for. Men BF110 er litt artig da Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 jeg har hatt rtr nesten siden det kom ut, det jeg merket var at tanksene hadde løp som ikke kunne snu seg helt rundt og at brettene var symmetriske, noe jeg savnet i bf1942. helt iorden noen føler seg snytt siden det er få ting i den, men det har ikke noe å si synes jeg, det er få nye ting i broodwar for eksempel, hver nye unit tar sikkert en megabyte plass eller noe men likevel forandrer den gameplayet mye mere enn 100nye units til f.eks. total annihiliation. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå