Aksjeleif Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Heisann! Skal ha ny mobil, vil helst ha young talk. Hvordan ser denne ut? 1 kr med young talk. Får jeg bedre telefon for 1 kr med young talk?? Vil helst ha en tlf med bra kamera, fint minne og MP3.. Samme hvilket merke bare det er Nokia eller Sony Ericsson... Tusen takk for evnt. hurtig hjelp! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 En helt grei telefon til den prisen. Kameraet er ikke så veldig bra, men den har en god MP3-spiller, og det følger med stort minnekort. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Er det den telefonen jeg får mest mulig til mitt bruk, ut i fra penga til mitt bruk eller har dere andre tips? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 (endret) Hvorfor Youngtalk? Du kan for eksempel kjøpe mobilen her og bestille Tele2 Sheriff. Jeg er veldig sikker på at det blir billigere for deg. Endret 27. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Antonov Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Eller litt billigere telefon her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå