willywonka007 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, Har en gammle Thinkpad som er gått i stå. Har selvsagt en produktnøkkel for Win XP pro som er klebet under maskinen, men CDene som fulgte med er long gone. Jeg hadde jo da håpet at man kanskje kunne laste ned en lovlig win xp fra nettet og bruke produktnøkkelen man har betalt for? Noen tips til hvor jeg kan gjøre det - omså kanskje gjennom IBM? venter i spenning... -- WIllyWonka Lenke til kommentar
Star Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg ville kontaktet IBM. Mulig de har restore-cd'er for maskinen Lenke til kommentar
willywonka007 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 ja.... jar gjort det på den andre thinkpaden... Det tok 3 uker!! Lenke til kommentar
Star Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) hehe.. det har vel neppe førsteprioritet Jeg "bestilte" Medion-restore cd'er til en kompis etter at maskinen krasjet. Det tok 4 uker før det kom en Nero Burning-rom cd og ytterligere 4 uker før det kom en "Application restore" cd. Denne fungerte jo selvsagt ikke ettersom den kun hadde som funksjon å starte opp filer som skulle ligge på en gjemt partisjon på maskinen... Endret 21. september 2008 av Star Lenke til kommentar
willywonka007 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 hehe... Men det burde jo gå ann å laste ned windows fra microsoft?? Når man allerede har kode. Men jeg greier altså ikke å finne noe! Er jeg kanskje nødt til laste ned en "PiratCd" og skrive inn min egen produktnøkkel? WW Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er det så viktig å laste ned lovlig da? Ettersom du har produktnøkkel har du jo betalt for det uansett, bare last ned du. Lenke til kommentar
Star Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg hadde samme problemet da jeg mista cd'en til Windows Mediacenter 2005 Edition... Hadde vært fint med en "nedlastningsside" for dette hos Microsoft, men jeg tviler på at det eksisterer Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er bare å installere med en XP OEM CD home/pro avhengig av hva prod keyen din opprinnelig er til .Og når/hvis du ikke får aktivert med produkt key ringe microsofts gronne 800 nummer så får du det ordnet om du opplyser at du har IBM laptoppens OEM Prod key og ikke får aktivisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå