TheNarsissist Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, jeg har nå starta opp med Css igjen, men jeg er desverre banna fra Catchgamer. Det er fordi jeg oppførte meg som en drittunge på den tida. Jeg tok TK for morroskyld og var frekk. Nå ønsker jeg å starte igjne, på catcgamer. Er det mulig at de kan fjerne bannen? Har lært og angrer veldig. Er vell snart 2 år siden jeg ble banna, eller kansje 1. Er ikke helt sikker, men jeg var ung og dum. Har fått litt vett i hue nå som jeg har blitt eldre. Er det noen email adresse jeg kan sende til? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er nok vanskelig men du kan jo kontakte en som har med bans og gjøre og forklare situasjonen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Er nok vanskelig men du kan jo kontakte en som har med bans og gjøre og forklare situasjonen. Hvordan kontakter jeg dem? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Vil tippe catchgamer.no er et godt sted å starte... Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Har leita, fint ikke en dritt. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Da kanskje du bør lete bedre? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg tviler på at de unbanner deg, da det er en relativt kort ban (10080 minutter - en uke). Men det er jo bare å bruke klageskjemaet eller spørre en på IRC - det hjelper i hvert fall ikke å spørre her. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 da det er en relativt kort ban (10080 minutter - en uke). Hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ah, jeg fikk ikke med meg at han ble bannet for så lenge siden - noe som sikkert betyr at han hadde flere bans og dermed ble permbannet. Du får bare teste å bruke klageskjemaet. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Har prøvd nå. Fikk nei Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Kjøp deg en ny steam acc da, koster jo ikke så mye i disse dager med den lave dollar kursen. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Kan jeg overføre spillene jeg har på denne acc til den nye da? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Om du har kvittering for kjøp av spillet, så skal det kunne gå, ja. :-) Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Kvitering? Mener du Cd Key? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Avbildet cd-key skal fungere om du legger ved kvitering/transaksjonsnummer på mail om dt var på nett du kjøpte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå