brbjerke Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 sjekk Cdrinfo for firmware til alle slags brennere. Siste til nec'en er 1.75, vet ikke enda om den aktiviserer 4x brenning. Min funker ikke på 4x den heller Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. april 2003 Del Skrevet 9. april 2003 Hm. Hvordan får jeg InfoTool til å vise brennehastigheter for dvd? Jeg får bare opp hastighet for cd. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg har ikke peiling... men ville nå bare si en ting el to alikevel. Greit nok at enkelte kanskje skriver litt "rotete", men andre virker igjen rimelig arrogante. Og som en eller to andre her, så klarer ikke jeg heller slike. Ingen navn nevnt, men følte du deg truffet er vel saken grei. Lenke til kommentar
matricus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Hadde tenkt og bestille denne nec brenneren idag. Men siden mange har problemer tror jeg at jeg venter litt..... Lenke til kommentar
Motig Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Er den NEC brenneren noe å satse på da, f.eks. sammenlignet med dru500ax? Jeg kunne tenke meg NEC fordi den er den eneste som finnes i svart. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Greit nok at enkelte kanskje skriver litt "rotete", men andre virker igjen rimelig arrogante. Og som en eller to andre her, så klarer ikke jeg heller slike. Så at en tydeligvis er på gyngende grunn, og poster stort sett motsigelser, kallenavn og tidvis vrøvl, er helt ok altså. Ikke noe man kan protestere/arrestere mot/for. Nettopp. Er den NEC brenneren noe å satse på da, f.eks. sammenlignet med dru500ax? Jeg kunne tenke meg NEC fordi den er den eneste som finnes i svart. Sony-brenneren tar + og -, 1100(A) tar bare +, men Nec kommer med ND-1300 om noen uker. Mulig den óg blir å få i svart. Ellers er det en del trøbbel med den, ser jeg. Byggekvaliteten virker ikke så veldig solid. Det finnes ennå ikke RPC-1 firmware til den, men det lar seg løse. BTW: Avataren din er for stor. Maksgrense er 50x50 pixler og 6KiB. Jeg foreslår at du gjør noe med det før en moderator ser den. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Greit nok at enkelte kanskje skriver litt "rotete", men andre virker igjen rimelig arrogante. Og som en eller to andre her, så klarer ikke jeg heller slike. Så at en tydeligvis er på gyngende grunn, og poster stort sett motsigelser, kallenavn og tidvis vrøvl, er helt ok altså. Ikke noe man kan protestere/arrestere mot/for. Nettopp. Jeg synes en viss en virket rimelig krass/grinete i uttalelsene sine helt fra børjan av. Det var bare det jeg reagerte på. Hva er det du hyler for?? jeez... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Jeg synes en viss en virket rimelig krass/grinete i uttalelsene sine helt fra børjan av. Det var bare det jeg reagerte på. Hva er det du hyler for?? jeez... Jeg hyler overhodet ikke. Jeg synes bare kommentaren din var unyansert. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Den eneste måten man får valget om å brenne i 4X er ved å sette inn en 4X plate. Dette har jeg nå fått testet etter at jeg endelig fikk tak i noen Verbatim 4X plater. Disse er certifiserte, varenr. 43211 Tar jeg ut plata igjen forsvinner muligheten til å velge 4X svjv er 4x plater null verdt hvis de ikke er sertifiserte, jeg tror at det er sperrer i firmware mot plater som ikke er sertifiserte. Lenke til kommentar
matricus Skrevet 10. april 2003 Del Skrevet 10. april 2003 Står det på coveret om de er sertfiserte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå