Gå til innhold

Hvor finner jeg firmware update til Nec ND - 1100A?

Anbefalte innlegg

Psilo:

Du får vel sikkert opp bare 2 alternativer(image recorder) i nero express der det står :

Wich recorder would you like too use.

Jeg får 4 alternativer for har lagt inn dvd-plugin var det litt klarere?

Man trenger ikke ny firmware til å brenne i 4x, dette gjelder nec1100a!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns d virker idiotisk at man må drive å installere en massse plugins og skit for å få brenneren til å prestere d d står med store bokstaver på esken, ikke helt hva jeg forventer når jeg kjøper et dyrt proodukt...

Jeg vil brenne i 4x! :cry:

Lenke til kommentar

Caliber:

Det er fordi de vil tjene penger på det selvfølgelig å gjøre det vanskelig for kunden.

Likens med alle kodeksene er helt enig med du.

Mange her inbiller seg at de ikke trenger dvd-plugins men etter hver så skjønner de at jeg hadde rett.

Jobber på komplett.

Lenke til kommentar
så var det deg igjen psykologen vår.

"""infotool og choose recorder leser nøyaktig samme infoen, direkte fra brenneren.Dette Skriver du psilo"""

Men gjør ikke det hvor står det i infotool at den brenner bare i 2.4 x.Som du påstod tidligere.Som du viste tydelig at du ikke hadde peiling på.

Har bestemt meg ja mange ganger og svart deg mange ganger.

Psilo: nero express er bare en forenklet versjon av "burning rom". all informasjonen som har med brenneren å gjøre, er nøyaktig den samme.Har jeg nektet på dette nei.Men som du skriver fant du i infotoolen at man kan bare brenne i 2.4 x det stemmer jo IKKE!!

"Det kommer ikke opp noe valgmuligheter når jeg skal velge fart (i express er den grået ut skriver du" Heter forresten gået ut men hehe..

Det er for som jeg sa tidligere til deg knotten at du ikke har plugins,så får du bare opp image recorder i nero express

"""" enkelte har brennere som IKKE brenner i 4x."""" skriver du pilo.

Det heter enkelte har ikke lagt inn dvd-plugin og kan da bare brenne i 2.4x for får ikke valget opp!!

Der tar du smertelig feil poden.Legg inn plugins og du får opp 4x med din nec 1100a i nero express og nero burning rom.Da får du også brukt nero vision men det viste du sikkert ikke.

Du kan takke meg når du har lagt inn dvd- plugin og at jeg hadde rett hehe!

[/url]

""""infotool og choose recorder leser nøyaktig samme infoen, direkte fra brenneren.Dette Skriver du psilo"""

Men gjør ikke det hvor står det i infotool at den brenner bare i 2.4 x.Som du påstod tidligere.Som du viste tydelig at du ikke hadde peiling på.

"

Den viser den nøyaktige samme infoen ja, men kanskje ikke på din da. Du kan jo brenne i 4x .... LOL

"Har bestemt meg ja mange ganger og svart deg mange ganger."

Ja ombestemt dag ja. Du motsier deg selv hele tiden!

"Psilo: nero express er bare en forenklet versjon av "burning rom". all informasjonen som har med brenneren å gjøre, er nøyaktig den samme.Har jeg nektet på dette nei.Men som du skriver fant du i infotoolen at man kan bare brenne i 2.4 x det stemmer jo IKKE!!

"

Det vet han vel. Han sa jo at han ville bruke vanlig Nero istedenfor.

""Det kommer ikke opp noe valgmuligheter når jeg skal velge fart (i express er den grået ut skriver du" Heter forresten gået ut men hehe.."

Det heter GRÅET ut (fordi det er fargen grå der). Du skal ikke gi norsk tips. Du kan jo ikke skrive punktum engang.

Man skal heller ikke trenge DVD Plugins heller, men man kan jo selvfølgelig prøve..

Lenke til kommentar
Caliber:

Det er fordi de vil tjene penger på det selvfølgelig å gjøre det vanskelig for kunden.

ja, såklart. hvordan tjener NEC penger på at vi ikke kan brenne i 4x?

hvis du startet en dagligvarebutikk, ville vel du montert hyllene i taket, og stått og ledd av kundene som ikke klarte å få tak i varene.

du skrev også at du hjalp caliber.. det virker ikke som om han får til å brenne i 4x, akkurat.

og, hvis du har tenkt å bli værende på forumet en stund, anbefaler jeg deg å: 1. quote skikkelig, 2. skrive skikkelig, 3. ikke forandre mening hvert femte sekund.

Lenke til kommentar

Psilo:

ja, såklart. hvordan tjener NEC penger på at vi ikke kan brenne i 4x?

Det er IKKE NEC men nero som tar seg betalt for dvd-plugin.Så vet ikke hva du babler om.

Jeg hjelper caliber ja.For han virket veldig hyggelig ut i forhold til deg.

Han kan brenne i 4x når han kommer hjem.Han takker så mye.

Beklager at det har blitt rotete men er ny her.

Han fortalte også som man skjønte at i nero express kommer det opp 2 altenativer som sikkert du får" image recorder".Jeg får der 4 alternativer og kan ut fra det brenne i 4x etter å ha innstalert dvd-plugin.

Vær det klart nok proffen hehe :lol:

Lenke til kommentar

Psilo:

hvis du startet en dagligvarebutikk, ville vel du montert hyllene i taket, og stått og ledd av kundene som ikke klarte å få tak i varene.

Har kunder hver dag ca 30-40 pr dag er hyggelig som bare det.Jeg hjelper kundene som jeg hjelper caliber.Hvem har du hjulpet med din tåpelighet?? INGEN NEMELIG

Jeg har god jobb,god utdannelse.

Hva har du som er så høy på pæra??

Selger din analysering av andre og tråkker på de når det passer nesa de.

Man har selvfølgelig forskjellige meninger og kunskaper når det gjelder data.Sånn er det vel om det meste.

Men hva har du å hjelpe med her?ikke noe.Har ikke sett 1 ting du har hjulpet andre med her!!Slutt å lek psykolog for det liker ikke andre.

Lenke til kommentar

Installerte pluginen, men funket FORTSATT ikke... har rotet rundt lenge nå, like før jeg går og klager til Binders. Produktet leverer jo ikke d d lover!! :cry: Nero viser faktisk max brennehastighet som 2.4x i Recorder Information, kan d stemme at den bare fikser 2.4x?? I såfall har de gjort en enorm tabbe, blir så skuffet ass.... Og psilocybe, området der man velger brennerhastighet er grået ut hos meg i Nero Express og, du er ikke alene... Så, hvor kommer vi med dette? Noen andre som vurderer å levere tilbake produktet?

- Cal

Lenke til kommentar

Ville jo tru at det var det man var ute etter å

lage dvd-video :smile:

Caliber: trudde at man kan brenne dvd+r 2.4 plater i 4x men det kan man jo ikke.Rart dere ikke får det til.

Må le litt ikke vondt ment hehe

Dere får opp 2 alternativer(wich recorder you would like too use) de som ikke har dvd-plugin.Men når man har det får man opp 4 alternativer

wich recorder you would like too use:

1.Image recorder dvd

2.image recorder cd-r/rw

3.f_nec dvd+rw nd1100a dvd

4.f_nec dvd+rw nd1100a cd/rw

It noe prob da og brenne i 4x og husk 4x brenne plater :D

Psilo kul du :woot:

Lenke til kommentar
Ville jo tru at det var det man var ute etter å

lage dvd-video  :smile:  

Caliber: trudde at man kan brenne dvd+r 2.4 plater i 4x men det kan man jo ikke.Rart dere ikke får det til.

Må le litt ikke vondt ment hehe

Dere får opp 2 alternativer(wich recorder you would like too use) de som ikke har dvd-plugin.Men når man har det får man opp 4 alternativer

wich recorder you would like too use:

1.Image recorder dvd

2.image recorder cd-r/rw

3.f_nec dvd+rw nd1100a dvd

4.f_nec dvd+rw nd1100a cd/rw

It noe prob da og brenne i 4x og husk 4x brenne plater :D  

Psilo kul du :woot:

Sorry ass, men jeg har ALDRI trorr 4x funket på 2.4x-plater, er ikke født i går heller da.

- Cal

Lenke til kommentar

psilo: nero551015a dette er siste version.

Caliber:Forstår at det ikke er lett, men du sier selv at du ikke vet hva slags de sony platene var på. Da kan du ikke si at det ikke kan være 2.4 som er den hastigheten som du får opp i nero.

Det vil du jo selvfølgelig få vis du har 2,4 plater.

Men nok om det.vi skal få sving på det vetu.

Hjelper så godt man kan

Lenke til kommentar
Jobber på komplett.

Tror jeg skal holde meg langt unna komplett heretter. Stakkars folk som kommer til komplett for å kjøpe eller søke hjelp. Er du like "god" til å forklare muntlig som skriftlig har du et seriøst problem.

Håper for komplett sin del at du ikke jobber der.

Lenke til kommentar
http://home.no/psilocybe/nero.gif

her er den infoen.. infotool vil av en eller annen teit grunn bare vise hvilken fart den brenner vanlige cd'er nå.

(2.4x)

Med Pioneer 105 får jeg opp maks hastighet for CD-brenning om ikke det ligger noen plate i, og max hastighet for brenning med den aktuelle DVDen, om jeg har en DVD i. Det kan tyde på at spilleren tror det er en 2,4x-plate. Jeg ville prøvd å kjøpe en (annen?) Verbatim 4x-plate, og se hva som skjer. Jeg vet ikke om det virker med +, men med - kan jeg bruke CD Speed (www.cdspeed2000.com), og velge Extra/Disc Info. Jeg skulle gjerne vite hva den sier når platen som skal være 4x ligger i? Om du gidder, kan du kanskje legge ut en skjermgrab?

Lenke til kommentar

Zommbi:

Stakars deg som ikke skjønner noe,kan ikke ha det lett. :lol:

Har et godt forhold til kundene ja.Det er kanskje ikke alle som er like flinke å skrive ,fordi om man vet mye.

Men at man har hjulpet mange i løpet av årene ja.Kan du si det samme?

Har som sagt fagbrev innen elektronikk,forresten jobbet med satelitt kommunikasjon i 3 år.En du zombi?Hvilke kunskaper har du?

Noen erfaringer osv,å dele med andre en å bare jodling...

Lappeteknikk er en fin sak det burde du lære :D

Lenke til kommentar

Tvangsgreie skriver:

Det kan tyde på at spilleren tror det er en 2,4x-plate. Jeg ville prøvd å kjøpe en (annen?) Verbatim 4x-plate,

Kan være lurt å bruke 4x plate.Flere her trur vist at man kan brenne 2.4x dvd+r plater og brenne i 4x med 4x dvd-brenner.De skjønner vist ikke at det ikke går.

Naiv kan man kanske kalle det.

Bruker verbatim 4x brent i 4x hele veien.

Psilo: Angående nero hadde du glemt 1stk a.Derfor man rettet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...