tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 nero express står det CD f:_nec dvd+rw nd-1100a [dvd] deres står det image recorder (DVD) når dere ikke har plugins. Writing speed 4x[5520 kb/s] 2.4[3312 kb/s] Står det hos meg når jeg putter inn 4x verbatim plate. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Selvmotsigende hallo!Spørs jo hva man prater om da DVD PLUGIN HAR IKKE NOE MED BRENNEHASTIGHETEN Å GJØRE.FOR DEN KNOTTEN SOM TRUR DET.HEHE Glem ikke å Bruke dvd plugins ellers funker det jo selvfølgelig IKKE. Hva er selvmotsigende med det????To forskjellige ting jeg prater om. Du trudde Silo syke ehh hehe.Du trudde jeg mente at det hadde noe med brennehastigheten der tok du feil.Og mener at man må ha plugins ja for å få dvd brenninga til å funke som det skal! Sier jo selv at du får bare brent i 2.4 hastighet.Men koster vis man ikke får det fra nettet. Fra nero sine sider. Add the MPEG-2/DVD Encoder for the ultimate DVD experience. Burn your movies to DVD and then watch them on any compatible DVD Player Our MPEG-2/DVD Plug-in combined with your DVD Burner* and Nero Express is all you need to create full length, high quality DVD-Video titles. Trenger du å se mange komaer for å lese hehe!! Vil gjerne se hvor det står i nero infotool max hastigheten, har sett gjennom flere ganger men er ikke noe der.Får vise det vis du kan for det trur ikke jeg! Har skrevet det 2 ganger at det er en brenner på 2.4x og en på 4x.Og jeg har den på 4x. !!!det er en type nd1100, en som brenner dvd+r i 4x/2.4x, og dvd+rw i 2.4x. jeg har denne, du har denne.!!Skriver du. Hallo er det noen hjemme?Har sagt hele tiden jeg har 4x brenner nec_ dvd-rw nd1100a [dvd] står det i nero express ja.Gjør sikkert ikke det hos deg som sikkert ikke har plugins !!fint det, men er det brenning av dvd-plater vi snakker om her? sjekk tittelen på tråden hvis du er usikker!!.Skriver du Trur du er usikker analyserende silo syker ehh just "kidding" Det er jo selvfølgelig brenning av dvd man prater om her artig karen. Brenning av 4 dvd+r plater som ikke er kompatibelt med brenne prog.Dette skjønte til og med du.Ikke dårlig.....For firmware update har ikke noe å si på at den ikke skal brenne i 4x så lenge du har 1a.0 version.Sjokk not Skjønner du ikke får valgt 4x brennehastighet men har ikke med at dere må ha update på firmware for å få det til. Dette burde hjelpe. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 kremt.. hvis noen gidder, kan de prøve å oversette det tobbiloll skriver? jeg klarer ikke å få noe fornuftig ut av det, iallefall. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du skjønner ikke når du har tatt feil og ikke vil innrømme at du ikke har peil på brenning av dvd.Har brent ca 100 plater så har peiling ja. Men din latterliggjøring hjelper ingen og din analysering av andre er dumt.Er du psykolog eller?skulle tru det. Pluss du vet ikke særlig mye om dette så hvorfor bry deg. Venter på å se hvor du fant det i nero infotool maks hastigheten? Peiling har du not. Men samma for meg prøver bare hjelpe.I motsetning til deg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Du skjønner ikke når du har tatt feil og ikke vil innrømme at du ikke har peil på brenning av dvd.Har brent ca 100 plater så har peiling ja. enhver fjott kan putte en dvdplate i en dvdbrenner (som funker som den skal), hive et par filer innpå i nero og trykke på 'write'. du er nok en virkelig dvd-brenne-ekspert, ja. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 enhver fjott kan putte en dvdplate i en dvdbrenner (som funker som den skal), hive et par filer innpå i nero og trykke på 'write'. du er nok en virkelig dvd-brenne-ekspert, ja. SKRIVER DU Du klarer jo ikke brenne i 4 ganger engang som er like lett som å putte inn en cd plate.Så tenk før du sier ting.Denne saken er en lett ting derfor så enkelt ,men så enkelt skjønner jo ikke du som må ha det inn med teskje hehe. Selvfølgelig klarer enhver idiot å putte i en plate.Hva har det med saken å gjøre.Men ikke alle klarer å brenne i 4 ganger hehe amatør Burde ikke rope så høyt om idiot for mye her tyder på at du har tendensene. Har brent ca100 plater uten 1 feilbrenning og gjordt om alle filmene til layer 1 og det er ikke bare lett..Det kaller jeg å ha peiling bruker 5 prog til det.Vil gjerne se du klare det! Jobber på komplett som tekniker en du som psykolog?Hold deg til det for det yrke kan du ehh hehe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 siden du ikke kommer med noe fornuftig i denne tråden; hysj med deg. (trodde egentlig "teknikere på komplett" hadde litt mer innsikt i ting, men så feil kan man ta.. det er en kjent sak at en god del nd1100-brennere ikke brenner i 4x. selv om din brenner funker, betyr det ikke at alle andre sine gjør det) Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hallo Jeg har faktisk hjulpet noen her caliber som trengte hjelp,Skrev privat til meg å fikk hjelp.Men det forstår vist ikke du for du rakker bare ned på andre. Venter på svar angående infotool ble stille der?Sier ting du ikke har peiling på.Jeg har nevnt dvd-plugins.Hva har du nevnt ikke en dritt som kan hjelpe noen!!! Har ikke sagt alt virker likt på alle maskiner.Men innstalerer man dvd-plugins funker brenningen utmerket også i 4x.Var ikke det enkelt hva. Men kommer jo an på hvordan bruker prog på da og insikten i det.Som jeg skjønner at du ikke har. jeg har fagbrev i elektronikk og har jobbet med data i 14år. En du da psykologen??hehe Men nok om denna diskusjon.Du får heller analysere hjernen din å se om det er noe fornuftig igjen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 DVD PLUGIN HAR IKKE NOE MED BRENNEHASTIGHETEN Å GJØRE.FOR DEN KNOTTEN SOM TRUR DET.HEHE Men innstalerer man dvd-plugins funker brenningen utmerket også i 4x.Var ikke det enkelt hva. er det rart man blir forvirret? Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 jeg har fagbrev i elektronikk og har jobbet med data i 14år. Greit nok det, men leser du gjennom det du ha skrevet tobbiloll, så er det ganske vanskelig å få med seg hva du egentlig mener, er like usammenhengende som å høre på en teletubbie som stammer. Kan du forklare i to korte setninger hva man trenger å gjøre, eller kanskje jeg skal gjøre det enda enklere, hva med multiple choice? Hva er grunnen til man ikke får brent med 4x? A)Er det på grunn av DVD-pluginn? B)Er det på grunn av firmware? C) Vet ikke? Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Skrev det for å se om du dreiv å analyserte enda hvilken dust er du egentlig som analyserer andre????Rart man sier at du er psykolog. Er ikke mange som liker sånne folk.Så vet du det. Skal jeg drive å analysere deg.Trudde man var her for å hjelpe, men hva hjelper du med å lage kvalme! Du har enda ikke klart å svare på innleget ditt om at infotool viser maks hastigheten?Dette er bare svada. Nevn 1 ting du har hjulpet noen i denne tråden med?utenom kvalme?? Hva vet du om data!putte inn cd plate og ikke klare å brenne i 4x Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Zomboo: A)Er det på grunn av DVD-pluginn? B)Er det på grunn av firmware? C) Vet ikke? Data er ikke bare lett å forklare bestandig for enkelte :smile: b og c er det ikke.så kan du jo finne det ut selv.Har skrivd det 1000 ganger allerede. Vet selvfølgelig det når jeg brenner i 4x hallo!!!Har akkurat nå brent ut verbatim 4 x dvd-video dvd+r Beklager at det ble usamenhengende. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Zomboo:A)Er det på grunn av DVD-pluginn? B)Er det på grunn av firmware? C) Vet ikke? Data er ikke bare lett å forklare bestandig for enkelte :smile: b og c er det ikke.så kan du jo finne det ut selv.Har skrivd det 1000 ganger allerede. Vet selvfølgelig det når jeg brenner i 4x hallo!!!Har akkurat nå brent ut verbatim 4 x dvd-video dvd+r Beklager at det ble usamenhengende. Ingen av delene? Må da lage flere alternativer da. A)Er det på grunn av DVD-pluginn? B)Er det på grunn av firmware? C) Vet ikke? D) Går ikke fordi brenner ikke kan brenne raskere enn 2,4x? Hvis D: Vil ikke det mest sansynlig fikses med en firmware oppgradering? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 http://home.no/psilocybe/nero.gif her er den infoen.. infotool vil av en eller annen teit grunn bare vise hvilken fart den brenner vanlige cd'er nå. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Takk for det psilo ser bildet ditt.Tok litt feil der du ,står under choose recorder.Ikke infotool som jeg viste.Hos meg står det 4x alt det andre er likt. Så løsningen er DVD-PLUGIN.Da vil du oså brenne i 4x Så vil dere alle med 4x brenner brenne i 4x hipp hurra for en dag... Har prøvd å si det hele tiden men blir motsagt hele tiden. Noen takk ute der???? Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Psilo: Det er fordi du må forandre i parameteret i nero express Wich recorder you would like too use. Du har sikkert satt den til cd-r/rw delen da.men forandre den til dvd delen så hjelper det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Takk for det psilo ser bildet ditt.Tok litt feil der du ,står under choose recorder.Ikke infotool som jeg viste.Hos meg står det 4x alt det andre er likt. infotool og choose recorder leser nøyaktig samme infoen, direkte fra brenneren. Så løsningen er DVD-PLUGIN.Da vil du oså brenne i 4x Så vil dere alle med 4x brenner brenne i 4x hipp hurra for en dag... Har prøvd å si det hele tiden men blir motsagt hele tiden. DVD PLUGIN HAR IKKE NOE MED BRENNEHASTIGHETEN Å GJØRE.FOR DEN KNOTTEN SOM TRUR DET.HEHE kan du bestemme deg etterhvert..? Noen takk ute der???? ingen takk til deg. du har tydeligvis ikke litt peiling på hva du snakker om. nero express er bare en forenklet versjon av "burning rom". all informasjonen som har med brenneren å gjøre, er nøyaktig den samme. det kommer ikke opp noe valgmuligheter når jeg skal velge fart (i express er den grået ut, i burning rom kan jeg velge mellom 2.4x og.. 2.4x). begynner det etterhvert å demre for deg? enkelte har brennere som IKKE brenner i 4x. du er ikke en av disse. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 så var det deg igjen psykologen vår. """infotool og choose recorder leser nøyaktig samme infoen, direkte fra brenneren.Dette Skriver du psilo""" Men gjør ikke det hvor står det i infotool at den brenner bare i 2.4 x.Som du påstod tidligere.Som du viste tydelig at du ikke hadde peiling på. Har bestemt meg ja mange ganger og svart deg mange ganger. Psilo: nero express er bare en forenklet versjon av "burning rom". all informasjonen som har med brenneren å gjøre, er nøyaktig den samme.Har jeg nektet på dette nei.Men som du skriver fant du i infotoolen at man kan bare brenne i 2.4 x det stemmer jo IKKE!! "Det kommer ikke opp noe valgmuligheter når jeg skal velge fart (i express er den grået ut skriver du" Heter forresten gået ut men hehe.. Det er for som jeg sa tidligere til deg knotten at du ikke har plugins,så får du bare opp image recorder i nero express """" enkelte har brennere som IKKE brenner i 4x."""" skriver du pilo. Det heter enkelte har ikke lagt inn dvd-plugin og kan da bare brenne i 2.4x for får ikke valget opp!! Der tar du smertelig feil poden.Legg inn plugins og du får opp 4x med din nec 1100a i nero express og nero burning rom.Da får du også brukt nero vision men det viste du sikkert ikke. Du kan takke meg når du har lagt inn dvd- plugin og at jeg hadde rett hehe! [/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå