Caliber Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kjøpte denne nettopp på binders, 2000,- spenn. har d kommet ut noe firmware til denne, og hvor finner jg d? Nec's hjemmeside er så fucka, finner ikke fram til noe firmware i d hele tatt... Super brenner forresten, bare tested med rw+ hittil... - Cal Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 finner det heler ikke har hatt den 1 mnd.betalte 1695 :smile: Et rart prob er at vis man skal spille av på pionner spiller får man ikke norsk tekst hver gang.Vis man fjerner allle de andre språka.Skjer på ca hver 5 plate.Firmware finner man ikke Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 finer ingen ting, delleiere klager over manglende firmware oppdateringer Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Opplever dere at brenneren nekter å gå høyere en 2.5x på r+-plater? Har som sagt ikke prøvd r+-plater ennå, men frykter d.... Si ifra hvis noen finner en nyere firmware da! - Cal Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Funker fint å brenne på 4x uten problem.Brent ca 100 plater verbatim i 4 x. Vis du ikke vet det er det også just link.Hva skal du med ny firmware når den funker sånn den skal?ehh snodig.. Har ikke bruk for det brenner fint i 4x og 2.4x uansett dvd+r plater.Har ikke hatt 1 feilbrenning. Bruker du nero huskdvd-plugins. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Brukte 1min på og finne side med firmware en knall side.Håper dette hjelper for en uerfaren en http://forum.firmware-flash.com/dl_firmwar...4&manufactor=23 Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Brukte 1min på og finne side med firmware en knall side.Håper dette hjelper for en uerfaren en http://forum.firmware-flash.com/dl_firmware.php?category=4&manufactor=23 Det er vel litt usikkert hvorvidt denne firmware er nyere, til tross for høyere versjonsnr. Forøvrig uten har at jeg har 4X plater, så har jeg enda ikke sett et program som gir meg muligheten til å brenne i 4x (også før jeg setter i plata) Lenke til kommentar
TIBerge Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Kjøpe nettopp samme brenner hos Binders. Når jeg legger inn en ny Verbatim DVD+R 4x plate i skuffen kommer feilmelding: "unrecognizeble or incompatible media". Brenning av video fra Studio 8 går uten feilmelding i 4x hastighet, men ved forsøk på avspilling etterpå får jeg: "no disc" eller "insert disc" fra Sony DVDspiller og NECen. Brenning og spilling av audio CD går uten problemer. Hjelp!! P4 2.53 GhZ 1 GB DDR XP home nor Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Skjønner ikke at dere har det problemet Bruker siste version av nero og dvd-plugins.brenner fint i nero 4x.Den funker fint på dvd-video og musikk.og på cd svcd/spill.Har brukt ca 100 verbatim 4x dvd+r, brent i 4 ganger hele tiden Glem ikke å Bruke dvd plugins ellers funker det jo selvfølgelig IKKE. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Skjønner ikke at dere har det problemet nei, det er helt utrolig komplisert. du har fått en brenner med nyere firmware enn oss. Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 NEC DVD-brenner IDE ND-1100A, Bulk - DVD+R/+RW 4X/2,4X/16X/10X/40X/12X Vis det er denne typen dere har skal det ikke være noe problem.men ide nd-1100 har 1 på2.4 kanskje denne dere har da går det jo ikke. NEC DVD-brenner IDE ND-1000A, Bulk - DVD+R/+RW 2,4X/2,4X/16X/10X/40X/12X Denne dere har?Den brenner bare i 2.4x. Bruker dere nyeste Nero55107+ Nero Burning Rom DVD Plug-In Så er alt i boks.jupp Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Skjønner ikke at dere har det problemet Bruker siste version av nero og dvd-plugins.brenner fint i nero 4x.Den funker fint på dvd-video og musikk.og på cd svcd/spill.Har brukt ca 100 verbatim 4x dvd+r, brent i 4 ganger hele tiden Glem ikke å Bruke dvd plugins ellers funker det jo selvfølgelig IKKE. Hva er dette dvd-plugin greiene?? Noen som kan forklare og poste en link eller? - Cal Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 ta backup av firmwaren din og legg den ut på forumet da Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 ta backup av firmwaren din og legg den ut på forumet da Og hvordan gjør jg d da? Kjører win98. Fortell om dvd-plugins'ene, en link hadde gjort sg flott og! - Cal Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 dvd-plugins koster penger. du mener å påstå at Nero (standalone) bare kan brenne dvd-plater i 2.4x hvis du IKKE har dvd-plugin'en? selv om infotool viser 2.4x som max brennehastighet..? tror neppe det, frøken tobbiloll sjekk firmware-versjonen du har (infotool).. jeg har 1.A0, og jeg vedder femti øre på at du har høyere enn meg. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 dvd-plugins koster penger. du mener å påstå at Nero (standalone) bare kan brenne dvd-plater i 2.4x hvis du IKKE har dvd-plugin'en? selv om infotool viser 2.4x som max brennehastighet..? tror neppe det, frøken tobbiloll sjekk firmware-versjonen du har (infotool).. jeg har 1.A0, og jeg vedder femti øre på at du har høyere enn meg. har samme firmware-versjon som dg, 1.A0. Kjøpte binders-tilbudet, Nero var en del av programpakken. Får fortsatt ikke brent i høyere hastighet enn 2.4x.... Du a Psilocybe? - Cal Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 2.4x max.. Si ifra hvis du finner en løsning på problemet da, plz? - Cal Lenke til kommentar
tobbiloll Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Den må man betale for vis man ikke laster det ned fra nettet nero.com DVD PLUGIN HAR IKKE NOE MED BRENNEHASTIGHETEN Å GJØRE.FOR DEN KNOTTEN SOM TRUR DET.HEHE Philocybe: Har ikke påstått det fru cyber at det ikke står 2.4 i infotol.Men det står ikke i nero infotol ihvertfal det du sier så blæh har sjekket.Bruker nero express ikke burning rom som kanskje andre bruker ikke vet jeg men funker fint å brenne i 4x i nero express OG DA KAN MAN VELGE å BRENNE I 2.4x eller 4x vis man har 4x brenneplate.Vær det klart nok nå ikke misforstå sånn. Husk at det bare er verbatim som har 4x plater som jeg vet om.Husk det er to typer nd1100 en som brenner i 2.4 og andre 4x du har vel den på 2.4x jeg har den på 4x det har nok mye å si sjekk først om du har brenner som kan brenne i 4x trur det er lurt hehe Which recorder would you like to use da kommer dette opp vis man har plugins.nec_ dvd-rw nd1100a [dvd] Dette kommer ikke opp vis man har det og kan brenne dvd-video og det man vil man har ikke noe med hastighet å gjøre.men å brenne dvd plater. HAR man 4x brenne(verbatim) plate og 4x brenner så brenner man i 4 x eller i 2.4 vis man vil det. Har samme version som dere jeg 1a.o men står ikke noe i nero infotol at man kan bare brenne 2.4x for den som inbiller seg det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 DVD PLUGIN HAR IKKE NOE MED BRENNEHASTIGHETEN Å GJØRE.FOR DEN KNOTTEN SOM TRUR DET.HEHE Glem ikke å Bruke dvd plugins ellers funker det jo selvfølgelig IKKE. .. selvmotsigende? neida. Philocybe: Har ikke påstått det fru cyber at det ikke står 2.4 i infotol.Men det står ikke i nero infotol ihvertfal det du sier så blæh har sjekket.Bruker nero express ikke burning rom som kanskje andre bruker ikke vet jeg men funker fint å brenne i 4x i nero express OG DA KAN MAN VELGE å BRENNE I 2.4x eller 4x vis man har 4x brenneplate.Vær det klart nok nå ikke misforstå sånn. et lite tips.. prøv å slenge et komma innimellom. og det skrives psi-lo-cy-be. nero express og burning rom går for det samme. i infotool skal brenneren uansett vise max brennehastighet som 4x, uansett hvilken plate man putter i. Husk at det bare er verbatim som har 4x plater som jeg vet om.Husk det er to typer nd1100 en som brenner i 2.4 og andre 4x du har vel den på 2.4x jeg har den på 4x det har nok mye å si sjekk først om du har brenner som kan brenne i 4x trur det er lurt hehe igjen.. komma er kjekke greier. det er en type nd1100, en som brenner dvd+r i 4x/2.4x, og dvd+rw i 2.4x. jeg har denne, du har denne. Which recorder would you like to use da kommer dette opp vis man har plugins.nec_ dvd-rw nd1100a [dvd] Dette kommer ikke opp vis man har det og kan brenne dvd-video og det man vil man har ikke noe med hastighet å gjøre.men å brenne dvd plater. fint det, men er det brenning av dvd-plater vi snakker om her? sjekk tittelen på tråden hvis du er usikker. HAR man 4x brenne(verbatim) plate og 4x brenner så brenner man i 4 x eller i 2.4 vis man vil det. eller man brenner i 2.4x, siden vi ikke har noe annet valg, derav tittelen på denne tråden. vi får rett og slett ikke valget 4x, og ja, jeg har 4x-plater. og 4x-brenner. Har samme version som dere jeg 1a.o men står ikke noe i nero infotol at man kan bare brenne 2.4x for den som inbiller seg det. nei, men da har ikke du et problem. du kan brenne i 4x-hastighet, og har null og niks å tilføye tråden. sod off. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå