RasmusThe1 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei. Har sett på Acer Aspire 6935G. Tror den er ganske ny, ettersom at det ikke er noen artikler eller noe her. Link: http://www.elprice.no/data/baerbar-pc/acer...935g-lxatp0x094 Lurer på om den er noe tess? Funker bra til spill? Skal bestille på mandag, så trenger raske svar Lenke til kommentar
mortenr86 Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei. Kjøpte du pcen? Fått den og testa den? Tenkt å bestille meg den samme selv. Lurer på om den funklet bra til spill? Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ja fikk du testen den? Tenkte å kjøpe den selv imorgen. Men er skjermen FullHD slik som de beskriver her? http://acer.com/products/notebook/as6935.htm Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hmm, skjermen har ikke 1900-1200 oppløsning, nei. Ikke til vanlig. Den har 1376 - etellerannet. Tror full HD er på bluray'en. Har ikke helt skjønt det. Men pcen er dritbra. Anbefaler på det høyeste! Har bare prøvd på CS:S enda, ikke flere. Alt på det høyeste + ekstra innstillinger. Men det skal jo ikke være et problem i det hele tatt. Kjøp den! Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ja da er 1stk Acer Aspire 6935G bestilt + 1TB ekstern harddisk. Men lurte på er det eSATA port på maskinen? Ifølge Asus sin hjemmeside så står det at den har, men elprice sier at det er ingen Acer pc som har det og det er lenge til de begynne med det. Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Jo.. Det er det. Fant ut nå Endret 11. oktober 2008 av RasmusThe1 Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 (endret) er tastaturet på deres 6935g "fucket"? mitt buler på midten, "bouncer" liksom når jeg trykker på midten Endret 14. oktober 2008 av *Magnus* Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hei, eg tenker å kjøpe meg samme pc. Men har et problem finner ikke ut om pc har full hd (1920x1200) skjerm. Har googlet mye de siste par dager og det er lite hjelp å finne på norske sider. Men ellers så langt eg har skjønt det er bare 6935g med Intel Core 2 Duo TP9400 som har full hd skjerm. Vet dere om det finnes og hvem som selger 6935g med hd skjerm her i landet. Lenke til kommentar
RasmusThe1 Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2008 Hei, eg tenker å kjøpe meg samme pc. Men har et problem finner ikke ut om pc har full hd (1920x1200) skjerm. Har googlet mye de siste par dager og det er lite hjelp å finne på norske sider. Men ellers så langt eg har skjønt det er bare 6935g med Intel Core 2 Duo TP9400 som har full hd skjerm. Vet dere om det finnes og hvem som selger 6935g med hd skjerm her i landet. Har ikke full HD skjerm. Bare så det er sagt;) Lenke til kommentar
Ole12 Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Det greiene med FULLHD skjerm, er bare at skjermen kan vise fullHD UT. Altså vis du kobler maskinen til TV som har HD. Liksom FullHD playback koblet til en TV med HDMI. Det er vel bare 1 Bærbar pc som har fullHD skjerm : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=375563 Lenke til kommentar
Tjorven Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 God aften Lurer på om noen av dere som har denne 6935g har testet den på diverse spill og har noen FPS og dele ut? på crysis, cod4 o.l.? Og andre evnt. kommentarer på dataen selv, har lest at acer dataene sliter litt med "bouncy" keyboards.. Men ellers så virker det som om de selger seg heller billigere enn andre merker med tanke på spec'en.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 God aften Lurer på om noen av dere som har denne 6935g har testet den på diverse spill og har noen FPS og dele ut? på crysis, cod4 o.l.? Og andre evnt. kommentarer på dataen selv, har lest at acer dataene sliter litt med "bouncy" keyboards.. Men ellers så virker det som om de selger seg heller billigere enn andre merker med tanke på spec'en.. har så langt bare spillt WoW på min acer, nå er ikke WoW det spillet som krever mest her i verden, men kjører alt på max, med max AA man kan slå på i spille. no lag at all. når det gjelder bouncy'e keyboardet, som jeg hadde, så var det VELDIG enkelt og fikse. er 6 "fester" (tror det var 6) på oversiden av tastaturet, og noen på siden og under, var bare og trykke festene på plass, så var alt 100% bra igjen Lenke til kommentar
Eiriklind Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Hei, har akkurat bestillt Pcen. Gleder meg til å få den. Bare lurer på om det "touch" panelet, på siden funker bra? Endret 6. november 2008 av Eiriklind Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 dette er en veldig fin data ville fint kjøre de fleste spil på maks ( får stabilt 50 -60 FPS i WoW og oppe i 150 har jeg også fått) burde ta CoD4 på maks har dog en acer aspire 5930g med samma GPU men dårligere CPU Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Vurderer etterkommeren med samme modellbetegnelse. Ser ut til at eneste forskjell wuxga+ oppløsning (full-hd) og at den er en høvding dyrere. Større oppløsning gjør vel at skjermkortet får mer å dra på, men om man for det meste spiller noe eldre spill, så skal vel det gå greit. Det jeg trenger er arbeidsflate, og da er det nok ikke dumt. Endret 2. februar 2009 av Finholt Lenke til kommentar
jmhdj Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Hei. Har kjøpt pcen på elprice tre mnd siden og er førnoyd med. Grafik kort er god sonn som den var men crysis pleide og lagge litt når det skjed mye satidig. Etter eg hadde OC-ed den litt crysis kjører på max uten problem:). Anbefaler til alle Lenke til kommentar
kaspertiltnes Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 skal hente min i dag! gleder meg som f.! kanskje jeg poster litt resultater etc. om jeg husker det senere! acer ftw! ang. touch panelet kan jeg si at det funker veldig bra (kompis har samme maskin) veldig greit om man sitter ingame og vil bytte sang etc Lenke til kommentar
Van der Ferst Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Halloen! Tenkte å blåse av noen høvdinger på denne pc'n, MEN det jeg lurte på var om den støyet mye ? Sitter her med en annen bærbar som blåser mer enn en stormfull høstdag. + Blir laptopen veldig varm ? Takker for alle svar! Herc. Lenke til kommentar
-Sammy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Bumper denne litt jeg. Noen som kan si litt om fps i crysis med div. oppløsninger ? Lenke til kommentar
Finholt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Siden den med full hd oppløsning var satt ned fra 10.995,- til 9.495,- på komplett i går, så klinket jeg til og bestilte en. Gleder meg til den kommer! Endret 15. mars 2009 av Finholt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå