AzurCloud Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Har nettopp reinstallert Vista på min Acer Aspire 5720ZG. Irriterte meg noe voldsomt over alle spillene og tilsynelatende unødvendige programvaren som fulgte med da jeg kjøpte maskinen. Vurderer å avinstallere alt, men vil gjerne først vite om det er noen av programmene som må være der, noe annet enn webcam. Hva med lyd-driver? Endret 21. september 2008 av Crimson-Tide Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Her finner du drivere. Lenke til kommentar
AzurCloud Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Tror ikke jeg trenger flere drivere. Spørsmålet er hvor mye av Acer programvaren jeg kan avinstallere? Endret 21. september 2008 av Crimson-Tide Lenke til kommentar
AzurCloud Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Noen som har noe å legge til? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 I utgangspunktet kan du avinstallere alle extra-programmene til Acer. Har samme maskinen selv og har beholdt, Launch Manager, Acer Audio og Acer SignalUp. Avgjør selv hva du vil beholde. Lenke til kommentar
AzurCloud Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Hva med web kameraet? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 dette er ALT som du MÅ ha fra acer: acer emwoering techonlogy, acer eRecovery, acer eSettings, acer ePower, egentlig alt som heter acer e****** Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå