CKmobster Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Har børstet støvet av mine gamle Warhammer 40k miniatyrer og tenkte å syssle litt med dette. Prøver å finne ut hvor jeg kan få kjøpt matrialer for a lage terreng. Akkurat nå er jeg på utskikk etter "Plasticard", men kan ikke se å finne hvor jeg så skulle finne dette. Plasticard er plast på linje med isbokser, men ser også etter plasticard som er litt tykkere. Ser også etter foamcard, tror dette går under Kapa Plater/Kartong, kan noen bekrefte dette, for da har jeg funnet noen sider som selger ihvertfall. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har du styrofoam? I så fall hvor kjøpte du det? Viss du skal ha plasticard så kan du jo bare skjære ut is bokser. Lime dem sammen om du trenger dem tykkere Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Plasticard får du kjøpt her. Foamcard blir ofte kalt arkitektpapp på norsk. Dette får du nok tak i i den lokale hobbysjappa. Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Plasticard får du kjøpt her. Foamcard blir ofte kalt arkitektpapp på norsk. Dette får du nok tak i i den lokale hobbysjappa. Nå var det Stytrofaom jeg snakkte om da Har funnet noen plater på byggmakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå