Hemm3lig Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei alt godtfolk. - Ønsker veldig gjerne å kjøpe ett slikt anlegg som dette.. Men hvor i alle dager kan jeg finne det? noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Netthandelen.no Lenke til kommentar
Hemm3lig Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Netthandelen.no Fant du disse på netthandelen? :O - Jeg har godt grundig igjennom siden, men kan ikke finne de. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 De har de ikke hele tiden..du må komme til riktig tidspunkt...prøv også Gooba.no Lenke til kommentar
Hemm3lig Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 De har de ikke hele tiden..du må komme til riktig tidspunkt...prøv også Gooba.no Var gooba jeg kjøpte de på sist gang, men varen er tatt ut. - De selger ikke dise høytalerne på norske nettauksjoner lengere etter hva jeg har forstått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå