Panerai Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg skal forstørre noen bilder fra et kompaktkamera. Men når jeg legger dem inn i programmet til Elite Foto, så vil bildene bli kuttet båte på 20x25 og 20x30. Eller bør jeg velge "fit in"? Hvilke av disse 2 formatene er det enklest å få tak i rammer til? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er vel 20x25 som er den vanligste størrelsen av de. Hvis du har muligheten i foto-programmet ditt, så kan du klippe ut det utsnittet som passer best i forhold til utskriften; så kan du overføre det nye bildet til fotoleverandøren. Tom Lenke til kommentar
Dusk Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Fordelen med Elite Foto sin løsning kontra andre er at du får 20x25 og 20x30 når du bestiller. Kamra ditt tar bildene i 10x13 som går opp i 20x26(27). I programet så kan du flytte utsnittet. Men skal du ha det i 20x30 så må du ha utsnitt.Tar du fitt inn får du 20x27. 20x30 er den vanligste størlsen. Hvis vi kan kalle noe av ting vanlig tomsi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå