TNT127 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hei, jeg lurte på en ting, kan jeg få en jobb som spille anmelder? nesten som å gå med avisa typen jobb hos gamer.no. Jeg er kun 14år blir 15 nu i April. Det eneste jeg gjør på fri tiden er å spille spill og derfor lure jeg på om jeg kunne vere spilleanmelder hos gamer.no for Xbox 360 spill. Send E-post på [email protected] vis dere er interisert Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Tror du bør vente et par år og bli litt bedre i norsk først(som jeg ser du tydligvis trenger). Spillannmeldelser handler om mer enn å bare spille Endret 21. september 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 http://www.gamer.no/artikler/vi_trenger_spillanmeldere/6011 Søkeren bør ha:- Interesse for en håndfull spillsjangre - Mulighet til å teste spill for en kombinasjon av minst tre av disse plattformene: PC, Xbox 360, Playstation 3 og Wii - Internett gjennom en stabil forbindelse - Fylt 18 år Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 I mellomtida kan du skrive leseranmeldelser, sånn at når du en gang blir 18, har du allerede skrevet mange gode anmeldelser Lenke til kommentar
plusminus Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Hei, jeg lurte på en ting, kan jeg få en jobb som spille anmelder? nesten som å gå med avisa typen jobb hos gamer.no. Jeg er kun 14år blir 15 nu i April. Som det allerede har blitt nevnt kan du øve deg på å skrive anmeldelser, og også andre tekster i artikkelform. Læreren din blir sikkert kjempeglad for å få korrekturlese noe du har skrevet på fritiden, så her kan du få hjelp til å bli bedre. Du kan jo også kjøpe et spill du vanligvis ikke ville ha kjøpt, og deretter skrive en anmeldelse av dette. Noen ganger må man kunne skrive bra om noe som er fryktelig kjedelig. Å lese andre anmeldelser kan nok også gi deg noen ideer. Lenke til kommentar
TNT127 Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Takk for alle tipsa, nu har jeg noe å gjøre på fritiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå