Fly Emirates Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Vi har en oppgave, der vi skal skrive en refarat på ca. 200-300 ord. Om en bok, film eller en kamp, og jeg har valgt den førstnevnte. Jeg skal levere referaten klokka 23.59 imorra. Og har valgt at jeg skal satse på boka "tatt av kvinnen" som jeg har skrevet. Jeg er litt redd om at dette ikke er en referat, så jeg håper at noen kan hjelpe meg. Endret 22. september 2008 av Fly Emirates Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ingen som kan gi meg en liten tilbakemelding? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Synes det ser greit ut for å være et referat. Mange av tingene som jeg ville ha kommentert på, teller ikke i et referat, som f.eks. avsnittoppbygging, men jeg er ganske sikker på at du har bare bygget det opp slikt fordi det er et referat. Kanskje det er noen litt mer kyndige som har noe å si. Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Noen som vil se igjennom. Det er en annen referat. Redd for at det blir bare "nesten referat" Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Synes også det ser greit ut. Du kunne kanskje skrevet litt mer ellers var det bra. Lenke til kommentar
thomas™ Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 (endret) Vi har en oppgave, der vi skal skrive en refarat... Tips: det heter "et referat" og "referatet". "En referat" er veldig feil... Endret 22. september 2008 av thomasjohnsen Lenke til kommentar
Fly Emirates Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Nå har jeg oppdatert referaten. Så jeg håper at noen kan ta en siste titt på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå