basst Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Maskinen jeg har nå er en 1ghz AMD, med 256mB sdram, geforce 2mx skjermkort, en WD 80giga og en Samsung 20giga HD, Sony CD-brenner og DVD-spiller, ISDN og nettverkskort. Alt dette kjører på en 200w PSU, litt i minste laget altså, men den kjører stabilt og greit så lenge jeg ikke overklokker den. :smile: I skrivende stund venter jeg på et ATI r9500pro skjermkort. Regner med at dette kortet trekker adskillig mer en skjermkortet jeg har nå, og at systemet kommer til å bli endel mer ustabilt. Har i tillegg planer om å koble opp noen flere vifter osv. Jeg har derfor funnet fram et gammelt PSU som jeg skal hive inn i maskinen; det jeg lurer på er hvilke deler kan jeg hive på det andre PSU'et? Er datamaskinen avhengig av at HD'en starter opp samtidig med resten av maskinen? (snakk om de 10s det tar å skru på det andre PSU'et) Kan jeg for eksempel lodde begge PSU'ene til en bryter? Vil byteren til det første PSU'et tåle strømmen? Tenkte også på å monteret PSU'et i front, vil kabinett temperaturen øke faretruende? Kan jeg eventuelt snu vifta? mvh basst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå