Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Okey så her er saken... I det siste har jeg begynnt å bli skikkelig dårlig etter en fuktig kveld på byen. Det som skjer er at jeg får prikking i venstre arm/ben/bryst og litt oppover haken og leppene. Blir også generelt ganske uggen (mer enn før ) Blir veldig svimmel og noen ganger når jeg skal sove så får jeg litt smått åndenød. Varer som regel bare en til to dager. Men prikkingen kan vare 3-4 dager. Noen som vet hva dette kan være? Takk takk. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kom deg til legen. Han gir deg som regel mer enn spekulasjoner. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hett tips: dropp de fuktige kveldene, eller minimér fukten. Fatter ikke hva folk får ut av det uansett. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hett tips: dropp de fuktige kveldene, eller minimér fukten. Fatter ikke hva folk får ut av det uansett. Men var det dette trådstarter spurte om? Ingen som ba om en moralpreken her, bestemor. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ettersom en fuktig kveld medfører elendighet dagen derpå er det vel logisk å kutte ned eller ut. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Ettersom en fuktig kveld medfører elendighet dagen derpå er det vel logisk å kutte ned eller ut. Men dette er jo ingen "normal" reaksjon på fuktig kveld på byen. Hvertfall aldri noe jeg har opplevd, eller hørt at andre har opplevd. Så er greit å finne ut av det tenker jeg. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er det så ulogisk at kroppen reagerer slik på forgiftning da? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er det så ulogisk at kroppen reagerer slik på forgiftning da? Får samme symptomer når jeg drikker for mye vann jeg. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Er det så ulogisk at kroppen reagerer slik på forgiftning da? Får samme symptomer når jeg drikker for mye vann jeg. Hva med følsomheten i huden? Er den like god, eller nedsatt? Hadde det bare vært den ene arma, eller den ene foten, kunne det kanskje ha vært "Saturday night syndrome". Som skyldes at man i fylla ligger å sover i timesvis i samme sovestilling. (Evenuellt sover oppå armen sin!) Men man kan selvfølgelig ligge altfor lenge i feil sovestilling slik at BÅDE arm og fot rammes av dette. Det blir da for lite blod (og dermed surstoff) til nervene i det aktuelle området. Og det kan ta uker før man blir bra igjen (i enkelte tilfeller måneder!) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Er det så ulogisk at kroppen reagerer slik på forgiftning da? Får samme symptomer når jeg drikker for mye vann jeg. Hva med følsomheten i huden? Er den like god, eller nedsatt? Hadde det bare vært den ene arma, eller den ene foten, kunne det kanskje ha vært "Saturday night syndrome". Som skyldes at man i fylla ligger å sover i timesvis i samme sovestilling. (Evenuellt sover oppå armen sin!) Men man kan selvfølgelig ligge altfor lenge i feil sovestilling slik at BÅDE arm og fot rammes av dette. Det blir da for lite blod (og dermed surstoff) til nervene i det aktuelle området. Og det kan ta uker før man blir bra igjen (i enkelte tilfeller måneder!) Kommer ikke av at jeg ligger dårlig. Kan også komme når jeg drikker. Veldig ubehagelig... Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg lurer på hva den åndenøden kommer av? Har hatt det selv, men vært edru da. Når jeg helle på å sovne så våkner eg plutselig av et skikkelig åndedrag, virker som eg slutta å¨puste når jeg sovna:O Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg lurer på hva den åndenøden kommer av?Har hatt det selv, men vært edru da. Når jeg helle på å sovne så våkner eg plutselig av et skikkelig åndedrag, virker som eg slutta å¨puste når jeg sovna:O Ja samme som jeg får. Merksnodig. Var hos legen idag, og meldingen er vel som alltid. "Vet ikke eksakt hva det kan være." Men de tok i det minste utvidet blodprøve også skal jeg til MR scan av hodet om noen uker. Da får vi se hva legen sier etter resultat fra blodprøvene og MR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå