Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dansing på utesteder

Gjest danse?

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som har noen gode tips for lettere å få kontakt med jenter på dansegulvet på utesteder/diskoplasser? Jeg tenker på ting som blikk, smil, flørt, kroppsspråk, berøring og lignende. Jeg opplever litt av dette en del ganger i løpet av en utekveld, men er foreløpig ikke så flink å tolke alle signalene.

Ute på gulvet er jeg egentlig ganske komfortabel, i godt humør og ikke spesielt innpåsliten. Jeg synes ikke det er noe vanskelig å by opp noen på rene dansearrangementer, men på utesteder så er sjekkeskjoldene hevet og det er en helt annen atmosfære.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dansing på utesteder har jeg prøvd med og uten hell. Jeg har #closet flere jenter etter dansing selv om vi omtrent ikke har pratet sammen, noen har også hatt type. Noen jenter elsker tett og intim dansing og må erkjenne at jeg liker det selv.

For å finne noen å danse med på steder musikk en er høy må man nesten bare begynne å danse først og se hun i øynene, om hun eller hennes gruppe vil danse også så blir de med. Slik har iallefall jeg brukt å starte dansingen på.

Lenke til kommentar

Syntes generelt dansesjekking på discoer fungerer dårlig. Ettersom det er mange om beinet, spesiellt etter kl 2, da alle gutta er desp, og det blir 6 gutter pr jente på dansegulvet. Ett tips er å være på dansegulvet tidlig på kvelden, da er det nesten bare jenter der, mens gutta sitter og drikker seg til mot. Ellers er all form for klåing strengt forbudt (i starten iallefall), da er du bokstavelig talt ute av dansen på ett blunk. Klassikern er vel å prøve å få litt kontakt, så bevege seg nærmere ,hvis man føler at kontakten er noe man kan spille videre på.

Syns det er lettere å komme i kontakt med jenter i baren, eller i sittegruppene rundt omkring på utestedene.

Lenke til kommentar

Sjekking på dansegulvet synes jeg egentlig generelt er en dårlig idé ... Er alt for lett å gjøre én - eller to tabber. En ting kan være at jenta allerede er opptatt ... Kanskje du mener du ikke danser bra nok? Du kan oppfattes som innpåsliten og desperat, eller forsiktig og tafatt. Men hvis vi ser bort ifra alt som kan gå galt, gjelder det å ha den rette innstillingen. Det beste du kan gjøre er faktisk å gå ut, ha det gøy og bare være deg selv. Du trenger verken å være den kjekkeste fyren eller den beste danseren for å vinne ei jentes oppmerksomhet. Våger du å bare å vise din naturlige sjarm vil det i de fleste situasjoner være uimotståelig for selv den peneste jenta på dansegulvet.

Forresten, angående selve tilnærmingen til ei jente; Nei, det er ikke særlig sjarmerende når en gutt tar tak i deg bakfra og gnir kroppen din inntil seg mens du kjenner at han gjør seg klar for sex ... Ikke noe bedre med de som sakte, men sikkert smyger seg bortover i din retning. Man danser og har det bra, og plutselig ser man en sleip slange som du vet åler seg bortover for å fange deg i sine kveiler. I slike situasjoner kan man nesten vurdere å bli lesbisk. Et sjarmerende smil og blunk kan funke, men kan tas dårlig i mot som følge av grafsing på rumpa til målet ditt. Mine beste erfaringer på dansegulvet har vært med folk som enten er, eller utgir seg for å være til stede kun for å ha det gøy. En som kan få meg til å smile får lett min oppmerksomhet - ingen tvil.

Endret av Ville Vonca
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker å treffe på folk utenfor dansegulvet, men avogtil er det bare dritkult å danse, komme i godt humør og bare sleppe seg løs.

Hvis du ser en heit chick på dansegulvet du bare komme i kontakt med, gjør dette: Dette er gold, The Shit, pure Awesomeness! Jeg presenterer...

Tim's Dancegame!

Du ser jenta på dansegulvet. Hun er heit. Skikkelig heit! Og du føler det inni deg "Damn! Hun må jeg bli kjent med". Føl denne følelsen og handle ut i fra den. Med en gang du kjenner det, lar du den drive deg bort til henne. Ikke noe langsom, forsiktig smyging bort til henne, men Booom! så er du der.

Står det en gjeng med chodes som danser rundt henne? Brøyt deg vei. Rydd alle av veien. Du skal bort til henne.

Når du er kommet bort, ikke noe pingleblikk for å se om det er greit at du danser med henne.

Med en gang! Ta tak i hånden hennes, spinn henne, ta den andre hånden din bak ryggen hennes og DRA henne inntil deg.

Works everytime.

Key er at det skjer naturlig, spontant, med en gang.

Du ser henne, får lyst på henne, Boom! så danser dere tett. Jenta får ikke en gang tid til å tenke.

Det som skjer etterpå. Kommer an på deg. Hvis du er totalt chode på dansegulvet kommer hun til å ditche deg. Hvis du er selvsikker på dine danseskills og bare har det gøy kommer hun til å bli hos deg.

Have fun!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...