creds Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 En rekke forum og tråder omhandler ekstrem støy fra HP8510p. Er det noen som har erfaring med 8530p i forhold til dette. Jeg er avhengig av en støysvak maskin - og det skal av ulike årsaker være HP. Vil 6730b være grei nok? Er skjermkortet på 6730b bra nok? Skal brukes til billedbehandling, men ikke spill. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 erfaringen min av hp pavillion seriene er forferdelige. med gjennomsnittlig vare på 60 grader så gå vifta i et. med en rekke andre problemer som jeg har hatt og erklæring fra hp at deres pc'er er problem pc'er angrer jeg på mitt kjøp og derfor tråder jeg deg til å vurdere andre merker Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Har 8530w-modellen, så vidt jeg vet er p og w-modellene rimelig like, bortsett fra skjermkort/oppløsning. Har hatt den et par måneders tid nå, og er storfornøyd. Ikke hørt noe fra vifta utover det som er å forvente med tanke på all den portable kraften man får. Vifta høres bare når den jobber intensivt med flere VM-er samtidig, eller den har stått på i et par timer. Har hatt nc6910p og nc8710p tidligere, og begge disse har "bråket" mer, selv om det heller ikke her var særlig plagsomt. Edit: oj, så ikke at innlegget var såpass gammelt. Jaja, du har vel fått maskinen din nå. Endret 6. januar 2009 av novastrum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå