Gjest gutt_12 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei. Jeg er en gutt på 12 år, dette kan kanskje høres veldig dumt, men jeg velger å spørre forde. Har damer kun 2 hull? Da tenker jeg på Musa og rumpehullet. Det er liksom ikke noen flere hull der nede?, kun et ved musa og et ved rumpa. Det er ikke 2 hull ved musa, eller noe? Vil bare forsikre meg om alt mulig. Takk Lenke til kommentar
indie Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det skal ganske mye til om du klarer å presse penisen din inn i urinrøret til jenta da. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tror faktisk det er ganske mange gutter som har en skrekk for å "ramle innom" urinrøret Da skal penisen være tynnere enn en blyant, og det er vel rimelig langt under standard. Lenke til kommentar
indie Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det er jo 2'rn som er faren da, ikke urinrøret (en sjelden gang i fylla vel og merke). OT. Jenta har 2 hull du kan penetrere om du ikke regner med munnen. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tror faktisk det er ganske mange gutter som har en skrekk for å "ramle innom" urinrøret. Ikke vært et hyppig diskusjonstema i vennegjengen... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Tror faktisk det er ganske mange gutter som har en skrekk for å "ramle innom" urinrøret. Ikke vært et hyppig diskusjonstema i vennegjengen... Ikkje akkurat noko ein diskuterer høglytt heller? Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det skal ganske mye til om du klarer å presse penisen din inn i urinrøret til jenta da. Det er vel veldig motsatt... svært lite... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. 1 innlegg er fjernet. (Og som vanlig kommenteres ikke denne posten, send evt. en PM) Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det skal ganske mye til om du klarer å presse penisen din inn i urinrøret til jenta da. Det er vel veldig motsatt... svært lite... Liten misforståelse der tenker jeg Tror han mente: Det skal mye til å presse penisen i urinrøret til jenta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå