Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Abort og barneløshet


Anbefalte innlegg

Selv om det er mange som er ufrivillig barnløse så betyr det ikke at de har adopsjon øverst på listen. Spesielt ikke når det finnes prøverør osv. Trist det er så mange aborter, og mange kunne vært unngått. Men det er at alt for komplekst problem enn som så. Så det blir en smule naivt å tro at så mange kvinner vil bære fram et barn for dermed adoptere det vekk og så er alle problemer løst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jesus, tror du virkelig at dersom alle som tar abort heller hadde "gitt bort" barnet, at alle hadde fått hjem? da tar du veldig, veldig feil. Jeg er helt for abort, og skjønner ikke hvorfor et uønsket barn (som ikke er et ordentlig vesen da de blir abortert engang) skal bli satt i verden.

 

Jeg kan ikke få barn naturlig, og ikke jeg engang irriterer meg over de som lett kan få det, men som ikke vil.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er bare å gi bort barna sine på sykehuset for å bli kvitt dem. Folk er dumme nok til å ta seg av andres unger.

 

Mange av de såkalte ufrivillig barnløse er det fordi mannen er ubrukelig eller inkompatibel. Å adoptere er en dårlig løsning for kvinnene istedet for f eks å være utro eller skille seg. Hvis kvinnen er ufruktbar, kunne hun bare bedt mannen hennes å ta en kjæreste til.

Lenke til kommentar
Det er bare å gi bort barna sine på sykehuset for å bli kvitt dem. Folk er dumme nok til å ta seg av andres unger.

 

Mange av de såkalte ufrivillig barnløse er det fordi mannen er ubrukelig eller inkompatibel. Å adoptere er en dårlig løsning for kvinnene istedet for f eks å være utro eller skille seg. Hvis kvinnen er ufruktbar, kunne hun bare bedt mannen hennes å ta en kjæreste til.

Troll?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...