Gå til innhold

Hvor dum tror de reklame-folkene vi er?


b-real

Anbefalte innlegg

Hvor dum tror de vi egentlig er?

Altså, de sier i reklamen som de kjører på TV2 at håret inneholder 10% vann. Og derfor har de laget en spessial shampo som tar vare på vannet og slik at det beholder sin glans(kjekt med lyskaster ja :roll:).

Altså...Når man dusjer...er det ikke VANN man bruker da?

Eller går jeg glipp av noe vitalt annet? :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, men vannet forsvinner når du tørker håret. Denne shampoen gjør at håret er vått hele tiden sånn at det er fint og glansfult. Så denne MÅ vi bare kjøpe  :D

Men du tørker da ut sjampoen også når du tørker håret og har brukt den supershampobalsamtingen også. såe... :shrug:

Lenke til kommentar

Hår er bare noe dødt materiale som henger og dingler ned fra kroppen. Og ta vare på det utover å vaske det jevnlig er bare idiotisk. Kjøper den billigste shampoen jeg finner i butikken og kan ærlig talt ikke se at håret mitt har mistet glansen, begynt å flasse, dette av eller hva dem nå sier i reklamen. Men så er jeg heldigvis ikke supermodell da.

Lenke til kommentar

Vel, mange der ute ER dumme :yes: Er ikke rent få reklamer som bruker masse fine ord på ting og tang produktet deres inneholder som faktisk ikke finnes! Og om det finnes har det ikke annen effekt enn at det høres bra ut! Legg på en fin dame der såpen renner ned den nakne ryggen hennes og vi er halvveis til butikken allerede! Synd, men sant!

 

PS. Med de prisene en del produkter opererer med så burde vi fått dama med på kjøpet! :woot:

Lenke til kommentar
Er ikke rent få reklamer som bruker masse fine ord på ting og tang produktet deres inneholder som faktisk ikke finnes!

 

Aktiv er et typisk uttrykk som brukes litt for ofte i reklamer. Hvis man skal reklamere for en ny versjon av et produkt, må nesten alltid produktet inneholde en eller annen "aktiv" komponent...

Lenke til kommentar
Hår er bare noe dødt materiale som henger og dingler ned fra kroppen. Og ta vare på det utover å vaske det jevnlig er bare idiotisk.

HÅH! En smule uenig her. Hvis de som har langt hår, som ca ALLE JENTER har, hadde gitt totalt eff i hvordan håret så ut, hadde ikke det vært LITT kjedelig?! :o

 

Jeg for min del bruker shampoo man kjøper hos frisøren. Reklame-shampoo suger k*k i hel**te... :wink:

Lenke til kommentar
HÅH! En smule uenig her. Hvis de som har langt hår, som ca ALLE JENTER har, hadde gitt totalt eff i hvordan håret så ut, hadde ikke det vært LITT kjedelig?! :o
Enig der, poenget var vel at sånne shampogreier som det reklameres for på TV bare er tull. Hva skal en med vitaminer i håret? :o
Jeg for min del bruker shampoo man kjøper hos frisøren. Reklame-shampoo suger k*k i hel**te... :wink:
Noen gang tatt en blindtest mot den billigste shampodriten du fant på rema. Tror neppe du ville merka noen forskjell, bortsett fra at du hadde spart noen lapper i året.
Lenke til kommentar
Noen gang tatt en blindtest mot den billigste shampodriten du fant på rema. Tror neppe du ville merka noen forskjell, bortsett fra at du hadde spart noen lapper i året.

Jeg tror jeg hadde merka det på håret etterhvert. Og det kan koste hva det koste vil.. mitt hår er hellig! :wink:

Lenke til kommentar

Microfibriller? Er det ikke det som er i tannkremen?

Vitamin abcdefghijklfabetet.

Motvirker hudens 10 aldringstegn. Q10.

Prøv den i ti dager, og får pengene tilbake dersom...

Syreangrep? "Night time is a magical time, when your skin is most reseptive to moisture"

Nattkrem? Dagkrem? Hårkrem? Håndkrem? Fotkrem? Morgenkrem? Fredagskrem?

pH 5.5, pH 5 , pH 3.3, pH 14?

-Vann tørker ut huden!

-Består av 60% vann!

 

Den reklamen som virkelig er bra er vossafår.

-Vossafår, vært anbefala av ei så bruke bridle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...