morgan_kane Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) bruker vanligvis winamp, men vil vite om det er noe som er lik winamp? har lyst å prøve noe nytt. må ha utmerket godt bibliotk og søkefunksjon. må kunne sortere etter sjanger navn etc. må også støtte Vista. Endret 20. september 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 har lest mye bra om VLC: http://www.videolan.org/vlc/ ( brukte den for ca 1-2 år siden, men ikke etter jeg gikk over til vista ) lykke til Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 VLC er som sagt veldig bra. Og fungerer helt utmerket selv om du har vista. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 (endret) VLC brukes kun til video. musikk blir for tungvint med VLC. Stakkars dem som bruke VLC til musikk avspilling... Endret 20. september 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 syntes det fungerer best jeg da, men er nok kanskje alene da. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Stakkars dem som bruke VLC til musikk avspilling... hva mener du med det ? synest, da jeg brukte den at den fungerte bra kanskje denne er bra nok: http://www.dinside.no/data/programvare/mul.../art786692.html lykke til Endret 20. september 2008 av p@ge Lenke til kommentar
hernil Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 MediaMonkey, du finner mye info om det hvis du søker litt på forumet. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 MediaMonkey er eit meget godt program som hernil nemner. iTunes er faktisk også top of the line meiner eg. Mogleg det går litt treigt i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå