haakonts Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 http://labs.adobe.com/wiki/index.php/Lightroom_2.1 Ser ut til å være mange bug-fikser og offisiell støtte for blant annet D700. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Supert! Har venta på denne! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lightroom 2.1 er ute...som release candidate. Altså ikke ute som i «ute». Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva gjør den som ikke cs3 f.eks. gjør? Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Hva gjør den som ikke cs3 f.eks. gjør? Det er et program for arbeidsflyt ved fremkalling av RAW, ikke primært et bilderedigeringsprogram. Men den har nok funksjoner for meg til at annen redigering for det meste blir overflødig. Lenke til kommentar
haakonts Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Hva gjør den som ikke cs3 f.eks. gjør? Det er et program for arbeidsflyt ved fremkalling av RAW, ikke primært et bilderedigeringsprogram. Men den har nok funksjoner for meg til at annen redigering for det meste blir overflødig. Jeg vil vel si at det er et kombinert arbeidsflyt og bilderedigeringsverktøy for RAW. I Lightroom har de ikke en masse funksjoner som man ikke har bruk for ved redigering av foto slik som man har i PS. Jeg bruker ihvertfall så godt som aldri Photoshop lengre. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 ...labs.adobe.com/wiki/index.php/Lightroom_2.1 Ikke overse at det ikke er en ferdig versjon men en "Release Candidate", som medfører en større risiko for at feil ikke er helt luket ut enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå