Kake24 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Jeg kjøpte meg en xbox 360 håndkontroll og en PC-receiver slik at jeg skulle kunne bruke kontrollen sammen med PC-en, men jeg får ikke receiveren til å virke. Jeg har installert drivere og satt rceiveren i en USB port (har prøvd flere), men jeg får den ikke til å lyse grønt. Har jeg gjort noe feil, eller virker den ikke? Endret 20. september 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
kehax Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg tror ikke den skal lyse grønt ved pc bruk. Min håndkontroll med ledning lyser ikke i det hele tatt når jeg har den i dataen. Så jeg tror den trådløse blir svart når den er ferdig å koble til. Du kan sjekke om kontrollen funker i "Game controlls" i kontrollpanel (Vista). Tror det er någenlunde samme i XP. Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 (endret) Jeg har ikke manualen her, men jeg mener at det stod at man skulle trykke på receiveren til den lyste grønt. Håndkontrollen klarer iallfall ikke å koble seg til og jeg finner ikke kontrollen under "spillkontrollere" i kontrollpanelet. Har Windows XP. Endret 21. september 2008 av Kake24 Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Må du ikke også trykke inn den lille knappen i front av kontrolleren ? Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Dr.Gonzo: Joda, jeg har gjort det, men kontrollen klarer ikke å koble seg til Er det ingen som har en slik receiver som kan fortelle meg hvordan dette skal fungere? Lenke til kommentar
simentp Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 kanksje trykker mange ganger.. hvis ikke prøv med en annen kontroll sjekk da? kanskje?;) Lenke til kommentar
Kake24 Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Jeg får det iallfall ikke til å virke Jeg kan ikke prøve med en annen kontroll siden jeg kun har en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå