Dicorn Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Dersom ikke Komplett vil gi dere garanti om dere vil ha 64-bits OS i stedet for 32-bit, da får dere heller gå til Netshop og konfigurere maskinen der. Prisene er omtrent de samme, om ikke lavere, og de leverer med 64-bit OS. Men jeg kan aldri tro at Komplett, når du har muligheten til å velge uten OS, ikke gir garanti på det de bygger. Skulle de ikke gi garanti til meg fordi jeg helst vil ha Linux, eller har en Fullversjon av Vista jeg kan bruke. 4 GiB på Vista 64-bit er ikke noe gjennomgående problem, og jeg har ikke hørt om det i det hele etter SP1 kom. Har sjekket ut Netshop ja, spesielt "Din side PC-en", men jeg må si at jeg likte ikke helt hovedkort-alternativene der: Gigabyte GA-X48-DQ6 DDR2 Silent Pipe ASUS Rampage Formula X48 Socket 775 MSI X48C Platinum X48 Socket-775 De to første er jo gode kort, men de koster over 2000 kr, og siden jeg ikke skal overklokke tror jeg jeg holder med til 1000kr-klassen. MSI, har jeg hørt mye negativt om. Så jeg tror ikke denne PC-en er noe å gå for. Hva syns dere? Jeg hadde ikke gått for den var jeg deg... Men nå vet ikek jeg helt om de beste stendene å kjøpe heller.. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 MSI X48 Platinium kommer faktisk bra fra det i tester hos Tweaktown med flere. Så pris/ytelse er det nok et meget akseptablet kort. En spesiell egenskaper muligheten til både DDR2 og DDR3 på kortet, noe som ikke bare er pluss. Asus P5Q Pro er også et billigkort, og bruker rimelige deler. Personlig har jeg hatt en del Asus kort, faktisk bare Asus kort, og jeg har opplevd begge deler når det gjelder Asus også. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Er nettshop det beste stedet og kjøpe pc? Har dere ett oppsett som kunne funka sånn ca samma i ytelsen? Fordi det blir egentelig dyrt. Men, du får jo ganske mye yteslse fra den pc'en da. Lenke til kommentar
Dicorn Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Noen svar? Sorry, kan nok ikke svare på det du.. Lenke til kommentar
slideface Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 MSI X48 Platinium kommer faktisk bra fra det i tester hos Tweaktown med flere. Så pris/ytelse er det nok et meget akseptablet kort. En spesiell egenskaper muligheten til både DDR2 og DDR3 på kortet, noe som ikke bare er pluss. Asus P5Q Pro er også et billigkort, og bruker rimelige deler. Personlig har jeg hatt en del Asus kort, faktisk bare Asus kort, og jeg har opplevd begge deler når det gjelder Asus også. Hey hey jenterrr, Jeg, fatter, og Halvor vi kjøpte PCene våres hos nettshop, sykt bra, vi bare tokk turen og kjørte ut til sandefjord å henta pc`n samme dagen som vi bestillte den. Konge egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå