sdf123 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen som har noen erfaring med den komboen? Har en tv nå som ikke logitechen greier å bytte til HDMI inngangen, greier den det med panasonicen? Og hvordan er bildekvalitet med tanke på en HTPC koblet til tvn via hdmi. Tenker da på at den kun skal brukes til filmvisning! Ellers er folk fornøyd med th-42px80? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) fint med litt mere deljer om hva som faktisk skjer eller ikke skjer. det er mulig å justere tiden på signalene harmyen sender Endret 20. september 2008 av elg-elg123 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Ja, det problemet med min tv er ikke det jeg lurer på, det har jeg prøvd å fikse opp i, også med hjelp fra logitech selv, men er vist noe dem ikke får gjort noe med:/ Så derfor lurte jeg på hvordan Panasonicen oppførte seg sammen med harmonyen. Når du feks trykker på se film, så slår den på blueray spilleren din, slår på tvn og går til riktig hdmi inngang og alt er bare fryd=) Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 hvis alt er programmert riktig så skal det ikke være noe problem. jeg har litt problemer å forstå hva som er problemet egentlig. selv har jeg - modellen harmony 555 - et 28 tommers crt tv fra panasonic - motorola digital tv dekoder de aktivitetene jeg har lagt inn er - se på text tv - se på tv disse valgene funger stort sett slik de skal er det slik at den bommer på hdmi inngangen når du har behov for å bruk den inngangen ( film på bluray spilleren ) ? når trykker power knappen på harmonyen så slåes alle enheten av hvis jeg slå på noe så må jeg enten velge en av aktivitene elle velge enhet for enhet å slå på der ( omtrent som om du bruker flere fjernkontroller ) det må bemerkes at hvis man har valgt å slå på tekst tv utenom å velge aktiviteten "se på tekst tv" så kan det blir litt kluss hvis du velger en av aktiviteten - detter kommer an på hvordan den originale fjernkontrollen er lagt opp- f.eks så er det mange tver som bruker samme knapp til å veksle mellom tv bildet og text tv det har hent at fjernkotrollen ikke altid har klar å slå på både dekoder og tv med valget "se på tv" . da har jeg tryket på "help" og knappen gått gjennom valgene som kom opp og alt har ordene seg . ritingen har den slått av tv som jeg har slå på . dumt å spørre om tven er slått av når den skal vær på men man må nok leve med det. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 Ingen med noe erfaring med th-42px80 og harmony? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 kansje dette kan hjelpe ? det er en dansk Internett side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå