Mats1988 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei, jeg gikk akkurat til innkjøp av en xbox360, og har etterhvert lyst til å prøve meg online, men det jeg lurer på er, om xboxen må ha kabel eller om den tar inn trådløse signaler ifra routeren vi har stående? Helt sikkert et helt åpenlyst svar her, men jeg har enda ikke hatt tid til å prøve, siden jeg ikke er hjemme før i morgen. Men jeg regner med at det er trådløst, but tell me if not Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du må kjøpe en trådløs adapter om du skal ha xboxen opp i wlanet. Anbefaler å trekke en kabel da dette gir best ytelse om du skal spille. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Okei, takk skal du ha, da blir det nok kabel! Lenke til kommentar
Qooi Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Du må kjøpe en trådløs adapter om du skal ha xboxen opp i wlanet. Anbefaler å trekke en kabel da dette gir best ytelse om du skal spille. Det er jo et kjent faktum, at i de fleste tilfeller er kabel best. Har lenge drevet med spilling via trådløst nett hjemme og det har fungert helt fantastisk til no. Men dette gjelder da data. Lurer på hvor forskjelling det er til Xbox 360 elite? Kan jeg forvente meg en helt annen hastighet visst jeg kjøper meg et slikt adapter i motsetning til data? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 eg har spilt online på x360 med kun trådlaus tilkobling... ingen lagg whatsoever..! så det at kabel er best osv er ikkje alltid sant. eg merker vertfall ikkje forskjell. kjem vel mest an på ruteren om du har ein remaruter til 199.- eller ein skikkelig ein til tusenlappen.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 23. september 2008 Forfatter Del Skrevet 23. september 2008 Jeg gikk for en trådløst adapter, og hittil har jeg kun fått dc engang på 2dager. Har 0 lagg, så dette funker supert Lenke til kommentar
Instict Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg bruker selv trådløs til 360 og ps3. Har egentlig aldri opplevd noe tull. Er 5meter unna den trådløse routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå