Malvado Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Heisann. I det siste så har jeg hatt problemer med senen under venstre kne, regner med at etter en løpetrening hvor jeg tok i litt for mye (sprang litt for fort) så overbelastet jeg senen og dette resulterte i smerter hver gang jeg setter meg ned på huk eller belaster kneet nevneverdig. Smerten har blitt bedre nå med ca 4 uker etter denne hendelsen, men det er fortsatt ubehagelig å sette seg ned på huk, i og med jeg har hatt dette før (oppstod vel i militæret i 2001) så regner jeg med at det er rett og slett pga en sene som har blitt litt revet opp eller for tynn. Det jeg trenger litt tips til er hvordan jeg kan bygge opp senen så den tåler mer belastning, dvs blir litt tykkere og sånn at jeg unngår dette når jeg trener ute. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei. Det leses som du har pådratt deg en kronisk senebetennelse. Kanskje du burde ta dette opp med legen din, for evnt hevisninger.. Vaio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå