vargaz Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Trenger treningsopplegg for egentrening. Grunntrening og trening sydd for en kantspiller, er det noen som har noen treningsopplegg eller som kan sette sammen hadde jeg vært takknemlig. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg hadde ikke treningsopplegg, men som kant pleide jeg å skyte ballen høyt opp i luften og øve på å få kontroll fortest mulig. Jeg sendte også pasninger til vegger (binge vegg) forså å vende meg kjappest mulig. Og da jeg fikk spille mye venstrekant, øvde jeg på å vende sånn at jeg kan ta innlegg med høyre fot fort. Tror noen andre har noe bedre på lur enn meg. Var alt jeg kom på nå. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Er også høyrefotet, men elsker å spille på venstre side, er god med venstre også, prøver å trene opp venstrefoten til å få det samme nivået som høyre. Er villig til å trene hardt og mye for å oppnå resultater, kondisjon og hurtighet er veldig viktig for meg, der er jeg et stykke unna ennå, men jeg hater å jogge det er det verste jeg gjør, da løper jeg heller på en fotballbane med en ball i føttene. Kan styrketrening også være noe? Takk for tips så langt.. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Begynn og hopp tau.. Faktisk ikke tull en gang, tror hoppetau effekten var 3x så stor som jogging Edit: Tell me if I'm wrong Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Har vurderte det tidligere og kommer nok til å gjøre det. Lenke til kommentar
Smart Ass Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Har vurderte det tidligere og kommer nok til å gjøre det. Smart Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg spiller også kant, er egentlig guttespiller men spiller jr nivå nå Ganske stor forskjell, når det gjelder styrke og fart! Og jeg vil trene fart, noen som har tips? Hoppetau funker? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hoppetau 10 min (så lenge du greier, kanskje ca. 5-10min?) hver dag funker fett. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Trenger treningsopplegg for egentrening.Grunntrening og trening sydd for en kantspiller, er det noen som har noen treningsopplegg eller som kan sette sammen hadde jeg vært takknemlig. sjekk ut desse: http://www.youtube.com/view_play_list?p=322F959B0438464C Lenke til kommentar
Best_92 Skrevet 27. september 2008 Del Skrevet 27. september 2008 Trenger treningsopplegg for egentrening.Grunntrening og trening sydd for en kantspiller, er det noen som har noen treningsopplegg eller som kan sette sammen hadde jeg vært takknemlig. sjekk ut desse: http://www.youtube.com/view_play_list?p=322F959B0438464C TAKK:D Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Trenger treningsopplegg for egentrening.Grunntrening og trening sydd for en kantspiller, er det noen som har noen treningsopplegg eller som kan sette sammen hadde jeg vært takknemlig. sjekk ut desse: http://www.youtube.com/view_play_list?p=322F959B0438464C TAKK:D bare hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå