CaptainBest Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hei. Er ny her:-D Jeg har et program som man kan lage signatur. den kan lage antmation sig og. Så da kan jeg lage det. Så barre spørr. så lager eg en til deg. men jeg trenger info om bestillingen- Stille Signatur eller Animation Sig. Bilde/er du vil ha. da må du sende di til meg. Hva som skal stå på animatation/Signaturen Hva farge du vil ha på sigen din Beste Hilsen Captain Best. NB: her er en ekspempel på vanlig sig og animation sig. Vanlig: Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Er ikke lov til å ha bilde signatur. Lenke til kommentar
CaptainBest Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 Hmm. er det da mulig og slette denne topicen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Bare trykk på rapporter knappen og si at du vil slette den Lenke til kommentar
CaptainBest Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 OK Tusen Takk For hjelpen- er det bra forum dette her Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 (endret) http://wiki.diskusjon.no/index.php/Signatur * #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker eller gjøre teksten fet og/eller kursiv. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel. Så posten stenges siden det dessverre ikke er lov til å ha bilder i signaturen Velkommen til forumet btw Endret 21. september 2008 av b-real Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg