Skogslik Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hallo. eg har ett gammelt keyboard med 2 utganger i. et e rtil strøm, og et til headphones. kan dette kobles til pc med noe slags kabel? viss ikkje, hva koster et greit et som kan kobles til pc? og funker i reason. Takker for svar Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du kan selvfølgelig kople headphones utgangen inn på line/mikrofon inn i pcen, men jeg vil tro at det du ønsker er MIDI muligheter. Alle nyere keyboards som er ment til annet leking kan dette, enten via USB eller MIDI interface (ofte begge). Et anslagsfølsomt midi keyboard med 66 tangenter koster under tusenlappen, skjekk hos din lokale musikkforhandler eller i nettbutikker. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 så viss eg skaffer en slik headphones kabel og kobler til pcn så vill det ikkje funke i reason? skal brukes til og lage musikk i reason. så må kansje kjøpe et som kan brukes til det da? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Du vil ikke ha mulighet til å styre MIDI-synthene i Reason. Men du vil jo få lyden fra keyboardet , såfremt Reason har audio inn (husker ikke helt). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. september 2008 Forfatter Del Skrevet 21. september 2008 ok, eg vill bruke lydene som er i reason, ved og trykke på keyboardet. så da får eg kjøpe meg ett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå