Gå til innhold

Sølte brus over den bærbare:( hva nå?

gary87

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å søle brus over pcen min å nå vil den ikke skru seg på:( kom gnister og sånt så går utifra at den er ødelagt:(

kjøpte den på elprice i fjor med den forsikringen for 1300kr eller va det nå er:S

hva kan jeg gjøre?

noen som har vert borti noe slik?

Endret av gary87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist du har kjøpt forsikring på den er det bare og dra tilbake til butikken og si at du har ødelagt den og vil ha ny. Sånn som Elkjøp driver den der forskikringen, så kan du om så slå PC-en i sammens med en hammer, si det va et uhell, og få en ny eller bedre vare, alt etter som hva de har inne. Forutsetter bare at du har varen med deg, og at de får den inn. Vet ikke hvordan det er med elprice.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Sånn som det står beskrevet på forsikringen der så virker det som om det er samme ordning som Elkjøp har, du var uheldig og søle Cola på PC-en, og da fikser de det/gir deg en ny. Vil jeg i alle fall tro.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar
Sånn som det står beskrevet på forsikringen der så virker det som om det er samme ordning som Elkjøp har, du var uheldig og søle Cola på PC-en, og da fikser de det/gir det ny. Vil jeg i alle fall tro.

hmmm:( håper på det:( men ser at de ikke har den pcen lengre på elprice må jeg isåfall vente på at de skal få den ifra acer?

Eg e så utroligt leie meg akuratt nå:( kunne skreke:(

Men er det noen som har vert borti det samme?

Lenke til kommentar
Sånn som det står beskrevet på forsikringen der så virker det som om det er samme ordning som Elkjøp har, du var uheldig og søle Cola på PC-en, og da fikser de det/gir det ny. Vil jeg i alle fall tro.

hmmm:( håper på det:( men ser at de ikke har den pcen lengre på elprice må jeg isåfall vente på at de skal få den ifra acer?

Vist de ikke har den inne får du en annen, enten like bra, eller bedre. Har desverre ikke opplevd det samme, men har ødelagt telefonen min og sagt at skjermen sluttet og virke, fikk ny telefon :D

Lenke til kommentar

Vist de ikke har den inne får du en annen, enten like bra, eller bedre. Har desverre ikke opplevd det samme, men har ødelagt telefonen min og sagt at skjermen sluttet og virke, fikk ny telefon :D

hehe ja håper det går:( får stikke bort på mandag å hørre. men hadde vert betrygganest å hørra om noen i samme situasjon.

Lenke til kommentar
Hvordan klarte du og søle brusen utover da?

hadde ett glass med brus ved siden av pcen åsså fikk jeg til å velte det:P:(

men en ting til jeg lurer på.....må jeg kjøpe ny forsikring når/vis jeg får ny pc? eller blir den overført til den nye?

Lenke til kommentar
Det står i klartekst at forsikringen dekker hendelige uhell, å søle brus over tastaturet er et hendelig uhell.

Kan ikke svare for evt små skrift.

men en ting til jeg lurer på.....må jeg kjøpe ny forsikring når/vis jeg får ny pc? eller blir den overført til den nye?

Lenke til kommentar

Slike forsikringer som Elkjøp, elprice, lefdal og expert selger med produktene sine, gjelder KUN på det produktet du kjøper forsikring til. Det vil si at hvis du får et nytt produkt vil ikke forsikringen bli overført til den nye produktet, men om PCen kan repareres vil forsikringen fortsatt gjelde for PCen din. Husk at man som regel også må betale en liten egenandel når forsikringen brukes, ligger som regel på 100,- for bærbare PCer.

Lenke til kommentar

Har selv fikset en PC som noen hadde sölt melk paa. Tok en boks med komprimert luft og masse spritservietter og törket den innvendig. Maatte ogsaa vaske tastaturet og la det törke i en dag.

Men siden du gjorde tabben med aa pröve aa slaa den paa igjen etterpaa er den ganske sikkert död.

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...